Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LindyH schreef:Ik heb ook een luchtzuiger gekocht. Het luchtzuigen zelf vind ik niet zo'n probleem, maar het gezeur van andere mensen dat je erdoor krijgt heb ik destijds zwaar onderschat. Toch, als ik het over zou kunnen doen, zou ik weer voor de luchtzuiger kiezen, want ik heb van hem zo ontzettend veel geleerd over paardenwelzijn en ook over mezelf. Dat had ik nooit willen missen.
Ik had dit paard nooit kunnen betalen als het geen luchtzuiger was geweest. Zo te horen geldt dat voor jou ook. Een paard met die kwaliteiten vind je nergens anders voor die prijs.
Ik zou zeggen, als je zin en tijd hebt om je te verdiepen in het luchtzuigen, en je vindt het een uitdaging om je paard zo gelukkig mogelijk te maken, ga er dan voor. Heb je daar geen zin in en interesseert het je niet, begin er dan niet aan.
PS. Doe het paard alsjeblieft geen band om. Dat is alleen maar een symptoombestrijder, een dwangbuis eigenlijk.
Hoelang wil je dat paard houden, want als je het dier wil verkopen, raak je hem bijna niet kwijt omdat hij luchtzuigd. Daarbij komt dat veel paarden gaan luchtzuigen dooor maagproblemen..... Dus ik zal er als ik jou was HEEEL goed over nadenken!!:)