Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nou dapperdier de nieuwe lichting Fjorden kunnen heel grote rijpony typisch Fjorden zijn met makkelijke gangen, enne Fjorden zijn over het algemeen absoluut niet koppig juist heel werkwillig maar sterk, ja je hebt overal rotte appels tussen zitten maar die worden niet zo geboren
, ik vind dat de basis ligt in een goede opvoeding
Spikers schreef:Nou dapperdier de nieuwe lichting Fjorden kunnen heel grote rijpony typisch Fjorden zijn met makkelijke gangen, enne Fjorden zijn over het algemeen absoluut niet koppig juist heel werkwillig maar sterk, ja je hebt overal rotte appels tussen zitten maar die worden niet zo geboren

dapperdier schreef:Spikers schreef:Nou dapperdier de nieuwe lichting Fjorden kunnen heel grote rijpony typisch Fjorden zijn met makkelijke gangen, enne Fjorden zijn over het algemeen absoluut niet koppig juist heel werkwillig maar sterk, ja je hebt overal rotte appels tussen zitten maar die worden niet zo geboren
En je heb kleine kortbeninge koppige haflingers.. Ik zet niet voor niets onder mijn bericht dat ik generaliseer. Dat moet ook wel wil je een zinnig antwoord kunnen geven op de vraag van de TS.
Jawel hoor, Ik ga voor de Haflinger