En wie weet wat het programma is van beide dagen, het is op 25 en 26 januari..
Ik heb net een inschrijfformulier binnen gekregen hiervoor, maar het programma staat er niet op!!
Groetjes Marielle
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

Ik hoop overigens dat ze niet weer die Mexicaantjes hebben uitgenodigd

Er doen ook mensen van stal mee (in ieder geval 1
), dus die zou ik graag willen zien. Op zaterdag zijn meestal de voorrondes, en op zondag wordt de finale verreden. En aangezien wij superpaarden op stal hebben staan, moeten we zondag vast ook gaan kijken 
Tussendoor nog achterlijke dingen als rodeo en misschien weer die debiele Mexicaantjes, en misschien nog een paar voorbeeldjes van trail en pleasure zoals dit jaar. Mijn paps en mams gaan lekker mee, die vinden het geweldig
dus ik hoop dat je dit niet persoonlijk opvat.
zijn.
hij vind het lekker zitten .

Niet alleen het westernrijden, maar ook de western Lifestyle als het Linedansen en dergelijke. Voor velen zijn dit soort festiviteiten juist de mogelijkheid je ff lekker uit te dossen als cowboy/cowgirl zonder dat de mensen het "raar" vinden. Ik vind het prachtig om te zien hoever sommigen met hun uitrusting gaan. En sommigen kleden zich echt alleen maar zo, niet omdat ze aan westernriding doen of aan line dansen. Niks "fout" aan dus in mijn ogen, behalve dan het rodeodeel van de vorige WE
ipv een cowboy met een glitterbloesje