Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DubbelDun schreef:maar dat moet je kenbaar maken vóór de volgende show
vraagsteller schreef:je krijgt de kans om tussentijds over te stappen op het moment dat je 25 of meer punten hebt behaald.(dat omslag punt ligt natuurlijk aan de hoeveelheid punten die je haald op de show die jou over die 25 punten gaat brengen)
Citaat:Blaze
Geplaatst: wo okt 24, 2007 13:09 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------
Dus zoals jij zegt bedoel ik het.
Maar de beslissing moet je dus maken NA de show waar het punten aantal 25 of meer is geworden,en VOOR de daarop volgende show.
Dus als je show A start met 20 punten en 8 punten verdient op Show A dat is de Show die NA show A wordt gereden de show waar je beslissing
een feit moet zijn.
bv door je inteschrijven op die show in de L1
Laatst aangepast door Blaze op wo okt 24, 2007 13:12 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

) Romkabouter schreef:Toch wel, ligt aan vanaf welk IP ik kijkEn blijkbaar ben je niet geband
DubbelDun schreef:us alleen alles wat Peter Vet zegt is rechtsgeldig??? )

Citaat:357. PROMOTIE
Door deelname en plaatsingen kan een deelnemer punten verdienen (zie par. 133 en 134). Jaarlijks na afloop van het wedstrijdseizoen wordt de balans opgemaakt:*1
- Bij deelnemers die in het seizoen géén punten verdiend hebben, worden 5 punten van het saldo afgetrokken. Indien het saldo kleiner wordt dan 0, wordt het saldo op 0 gesteld.
- Deelnemers van wie het saldo hoger is dan 75 punten promoveren naar de L4 klasse.
- Deelnemers van wie het saldo hoger is dan 25 punten mogen naar eigen keuze naar de L4 klasse promoveren.*2
- Deelnemers met wedstrijdresultaten behaald bij andere verenigingen, kunnen het WRAN bestuur verzoeken deze resultaten mee te tellen voor de klasseindeling. Dit verzoek dient schriftelijk bij het bestuur, voorzien van geauthoriseerde uitslagen (dmv publicaties in verenigingsbladen of verklaringen van wedstrijdsecretariaten) gedaan te worden.
DubbelDun schreef:er wordt hier een vraag gesteld met een link naar een forum waarop men zelf zegt de enige echte waarheid te hebben.

DubbelDun schreef:Daar quoot ik vandaan.

DubbelDun schreef:*1. Dit is dus duidelijk iets anders als wat er op SWRN gezegd wordt (nl. tussendoor overstappen).
DubbelDun schreef:*2. Ook dit lijkt me duidelijke taal.
Dus 
DubbelDun schreef:henla_tent haalt hier dus terecht aan dat ze iets niet snapt en dat jullie discussie niet bijdraagt aan die verduidelijking.

Citaat:overstapmoment tussen levels.
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
SWRN forum index -> Level info
Er staat zeer duidelijk:Citaat:Nee, er staat niets over in. Er staat alleen dat de balans wordt opgemaakt.
DubbelDun schreef:Dus hoe moet je dat ruiken als je middenin een topic beland ??
Dat geloof je toch zelf niet 
DubbelDun schreef:Jaarlijks na afloop van het wedstrijdseizoen wordt de balans opgemaakt
Als dat nog niet duidelijk is dan weet ik het niet meer.

Citaat:peter
Geplaatst: wo okt 24, 2007 14:30 pm Onderwerp:
-------------------------------------------------------
Hieruit maak ik op dat je aan het einde van het seizoen over kan of mag gaan
Volgens mijn voorziet het er nu niet in dat die ook tussen tijds over kan gaan, maar misschien lees ik daar over heen.
397. PROMOTIE/DEGRADATIE
Door deelname en plaatsingen kan een deelnemer punten verdienen (zie par. 133 en 134). Jaarlijks na afloop van het wedstrijdseizoen wordt de balans opgemaakt:
Citaat:marijke
Geplaatst: wo okt 24, 2007 10:55 am Onderwerp:
-------------------------------------------
Je mag tussendoor overstappen als je 25 of meer punten gehaald hebt.
Als je dat niet wilt, dan moet je met 75 promoveren naar de volgende klasse. Alleen zal het bestuur je niet halverwege het wedstrijdseizoen promoveren, want wat zou er dan gebeuren als je veel punten hebt voor een WRAN Champion Titel (lees High Point Titel)?