Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Francis schreef:heb ik een PB (let wel, dit betekent PERSOONLIJK BERICHT gestuurd naar een ander bestuurslid waarvan ik toevallig vernam dat die ook op Bokt te vinden was...
Wie schetst mijn verbazing toen in vanochtend een PBbox vol met berichtjes had met de verwijzing naar het forum op de SWRN waar mijn PERSOONLIJKE bericht inclusief het PERSOONLIJKE antwoord openbaar gemaakt zijn door het zelfde bestuuslid...
Francis schreef:Wie schetst mijn verbazing toen in vanochtend een PBbox vol met berichtjes had met de verwijzing naar het forum op de SWRN

Francis schreef:Bokt is geen officieel orgaan, evenmin als welk ander forum dan ook.
Franics schreef:via andere kanalen valt te lezen dat aansluiting bij de KNHS zo goed als een voldongen feit is...

Francis schreef:ik ben namelijk niet de enige die zo over de zaken denkt, er zijn érg veel mensen die mij in mijn mening steunen...

Francis schreef:Of mijn bericht al dan niet met naam geplaatst wordt doet er helemaal niet toe, het was een persoonlijke communicatie naar dit bestuurslid toe en dan hoor je dat niet op een forum te zetten... punt.

Francis schreef:maar om er zelf openbaar voor uit te komen is blijkbaar - ook hier weer - erg moeilijk...
Erg jammer vind ik dat...
Francis schreef:ik ben namelijk niet de enige die zo over de zaken denkt, er zijn érg veel mensen die mij in mijn mening steunen...
Romkabouter schreef:Als al die mensen dat nu ook eens op de ALV zouden doenAls al die dappere mensen dan ook op het SWRN forum hun bek eens open ging trekken

DubbelDun schreef:maar het mag toch niet zo zijn dat je nu dus openlijk de mond gesnoerd wordt omdat je geen lid bent ??
DubbelDun schreef:Volgens mij is vrijheid van meningsuiting nog altijd iets wat hoog in onze grondwet staat.
spatter schreef:jik vind het niet correct dat een prive bericht zonder inspraak openbaar wordt gezet
DubbelDun schreef:maar het mag toch niet zo zijn dat je nu dus openlijk de mond gesnoerd wordt omdat je geen lid bent ??
Romkabouter schreef:Klinkt als een bepaald soort regieme wat in NL niet zo geliefd is.Wat mij betreft wel!
DubbelDun schreef:Volgens mij is vrijheid van meningsuiting nog altijd iets wat hoog in onze grondwet staat.
Iedereen die de Nederlandse nationaliteit bezit en die niet onder toezicht staat of in de gevangenis zit (en misschien nog een paar uitzonderingen) mogen stemmen.Citaat:Ja, maar toch mag niet iedereen stemmen!
Citaat:Iedereen die de Nederlandse nationaliteit bezit en die niet onder toezicht staat of in de gevangenis zit (en misschien nog een paar uitzonderingen) mogen stemmen.
superpony schreef:Maar op een alv kan je niet zomaar iets bespreken als het niet een agenda punt is.
)
e mag niet stemmen maar een mening geven mag altijd
Er veranderd mijn inziens dus niks.
.