Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
liekieJ schreef:Het bestaat nog steeds en er is ook een topic over. Alleen het is op een andere plek nu. Het zit nu tussen Koudekerk en Alphen in.
Alphen daar zit Jan Trel met de lone star stables , en Hazerswoude waren ook Leo en Marian vd Hoeven. Ik heb er zelf les gegeven en erg leuke herinneringen aan , maar niet 1 foto meer van die periode. Vandaar mijn oproep
Blanket schreef:Nee dat is dan toch andersAlphen daar zit Jan Trel met de lone star stables , en Hazerswoude waren ook Leo en Marian vd Hoeven. Ik heb er zelf les gegeven en erg leuke herinneringen aan , maar niet 1 foto meer van die periode. Vandaar mijn oproep

heb ook de eer gehad om hem te mogen rijden 

Blanket schreef:Hey wat leuk dus Cool mix staat bij jouheb ook de eer gehad om hem te mogen rijden
Ben erg benieuwd hoe hij tegenwoordig eruit ziet en is?
thanks Nickepickje
leuk om oetje en flyn terug te zien.
Kan niet missen
Ria kennende qua foto's maken Kayenty schreef:als het goed is heeft ze ook nog foto's dat jij zonder hoofdstel en zadel op Blanket rijdtHey Saar,
Vraag het eens aan Ria, die heeft denk ik wel foto'sKan niet missen
Ria kennende qua foto's maken
Kayenty schreef:als het goed is heeft ze ook nog foto's dat jij zonder hoofdstel en zadel op Blanket rijdtKayenty schreef:Hey Saar,
Kayenty schreef:als het goed is heeft ze ook nog foto's dat jij zonder hoofdstel en zadel op Blanket rijdtKayenty schreef:Hey Saar,
hey marga
ben blond maar aan mijn ogen mankeerd niks hoor hahaha
leuk om jullie hier te treffen ..... hoest daar?