Ik vond het in ieder geval erg gezellig, heb Freckles van Bokt nog even gesproken, die me maar een staartzak aan wilde smeren voor het Youth World Cup van 2004.
Verder vond ik het allemaal redelijk goed georganiseerd op 1 ding na...: de bodem!
De bodem was gewoon totaal niet geschikt voor de reining! Ook de bodem in de reebak was niet goed genoeg, maar al wel beter dan die in de hoofdarena. Ik heb de reining op de zaterdagavond even aangekeken, maar vond het 3 keer niets. Nu kraak ik niet de ruiters af hoor, velen van hen heb ik vaker zien rijden, en legden toen wel een goede proef neer, maar door de bodem kon dit gewoonweg niet! Omdat de bodem gewoon niet goed genoeg was voor een redelijke reiningproef, zijn we de zondag maar niet gaan kijken. Was toch weer 15 euro (met zijn drieën), en ik wist toch wel dat het niets zou worden. Ik bedoel, ik wil wel een beetje spektakel
Ik zou Bud zelf nooit starten onder deze omstandigheden.Verder was het steenkoud (niemands schuld natuurlijk
), en heb ik de hele dag of in de kantine, of onder zo'n straalkacheltje langs de hoofdarena gehangen
Ook wil ik nog even mijn beklag doen over de allroundprijzen die te behalen zijn. Hierdoor worden verdorie gewoon plesurepaarden in de reining gestart. Geen gezicht!
Maar verder heb ik eigenlijk geen bokkers gezien

Maargoed, wat vonden jullie ervan?

(heb ik daar nou zo mijn best voor gedaan
Zelfs Jolanda niet die er alle dagen aanwezig was 

.