nou eerlijk waar ik kon er niet veel meer van van dat dressuur hahahaha
ben echt blij dat ik western rijd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Trixy schreef:Toen ik jaren geleden met westernrijden begon hoefde dressuur van mij ook helemaal niet meer, maar inmiddels heb ik wekelijks dressuurles en wissel ik het af. Ik heb het idee dat Amy door de afwisseling beter gaat lopen en luisteren.

Nor schreef:Vandaag moest ik ff een paardje uit proberen voor iemand maar die moest engels gereden worden.
nou eerlijk waar ik kon er niet veel meer van van dat dressuur hahahaha
ben echt blij dat ik western rijd
nienke_92 schreef:(alleen dat zadel al, vreselijk) Nee, ik ga voor western!!
Romkabouter schreef:nienke_92 schreef:(alleen dat zadel al, vreselijk) Nee, ik ga voor western!!
En daar ga je de mist in, engels of western heeft dus niets, maar dan ook helemaal niets met het soort zadel te maken
!
! Je rijstijl is niet per definitie afhandelijk van het soort zadel, dat ben ik wel een beetje met je eens. 

Romkabouter schreef:nienke_92 schreef:(alleen dat zadel al, vreselijk) Nee, ik ga voor western!!
En daar ga je de mist in, engels of western heeft dus niets, maar dan ook helemaal niets met het soort zadel te maken
zoefie schreef:Romkabouter, in principe hoef ik dus geen westernzadel aan te schaffen om western te rijden![]()
En kan ik gewoon voor een ROC kiezen....(liefst model 2)....
Of kan ik ook gewoon met mijn dressuurzadeltje meedoen voorlopig....toch?

crazycactus schreef:@rom.. sorry hoor, maar die kalote pannekoekjes zitten toch echt niet zo lekker als een goed western zadel, en een ik zou er nooit op durven rijden als ik ga cutten.. pfff zie het al voor me whahahaha... 1 flinke schuiver en... boeemmmmmmm no thanks but thanks. Alles is voor z'n doel uitgevonden.