Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mac schreef:Wel interessant, zo'n lange uitleg over 1 of andere uitvinding die een natuurlijke hoofdhouding (hij zegt het, niet ik) tot resultaat moet hebben

Blaze schreef:Mac schreef:Wel interessant, zo'n lange uitleg over 1 of andere uitvinding die een natuurlijke hoofdhouding (hij zegt het, niet ik) tot resultaat moet hebben
Tja de uitleg was voor jou indedaad te lang,want je hoort dingen die er niet zijn
Waratje schreef:Weer een geval van waar de kunde van de ruiter stopt, beginnen de inkomsten van de ruitershop
En hij heeft het inderdaad over "natuurlijke positie", altijd gedacht dat die "van nature" was.....
ElCid schreef:Ik heb dergelijke apparaten in '98 al gezien in New Mexico toen ik daar aan het rondkijken was. Toen ook uitleg gevraagd van iemand die er wel eens mee getraind heeft. Je kan er een paard mee leren hard en spectaculair te stoppen, maar je zal wel fluwelen handjes moeten hebben ........
crazycactus schreef:Mmmm volgens mij heb ik hem al 10 jaar of zo.. en in de textan catalogus van 1990 staat ie ook al vermeld dus echt iets nieuws is het niet.
Overigens, niet alle paarden zijn even gecharmeerd van dit ding. Mijn merrie accepteerd het absoluut niet.
Mac schreef:Of jij moet beter leren luisteren
crazycactus schreef:En daar heb jij 3 uur voor nodig om te bedenken![]()
![]()