[WN] wat eeb promotie weer....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

wat eeb promotie weer....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 18:10

Zit de foto;s van Paard en Koets te bekijken. Hier gaf ook Helicon Opleidingen een demonstratie van wat je bij hun allemaal kan leren.
Een draver voor de sulky, een dressuurpaard, een springpaard, een paard aan de longe, en ook een heuse quarter.
En tada.... lekker 2 handig op de shank rijden.
http://archief.paardenfoto.nl/pako06/05 ... 5-0123.jpg

jammer.....

gabyfedde

Re: wat eeb promotie weer....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 18:13

Tja, het is en blijft Helicon.....
Was vast geen delegatie vanuit Deurne.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 18:24

ik had ze wel los zien rijden, maarja, er zijn er ook zat die in de training 2 handig op de shank rijden, daar heb ik dan allemaal geen moeite mee, maar dit geeft gewoon een verkeerd beeld....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 19:37

Jammer, lekkere promotie. Die kan toch niet zeggen dat ze de westernsport wil promoten...

roxxxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 19:47

ik vind het geen western lijken, ik vind het paard zelfs te veel opgericht.... het lijkt alleen western door het zadel.... Huilen

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 20:39

Weten jullie wie deze mevrouw is? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 20:40

nou?

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 21:38

Ik vind die bandages ook gruwelijk!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 21:41

Is t een passage? Clown

Van een foto kan je toch niet zoveel zeggen, dat zijn momentopnames.. En waarom niet met twee handen, ze heeft tenslotte ook een cap op Ja
Was t een engelse ruiter misschien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 21:42

Dat vindt ik ook vreemd cer dat met die cap, in een demostratie doe je dat niet. Dan rij je met hoed vind ik.

judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:27

CherokeeChum schreef:
Weten jullie wie deze mevrouw is? Clown

Wie is het dan? Knipoog

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 23:42

Als mijn ogen mij niet bedriegen, meen ik deze mevrouw te herkennen als iemand die aan de westerninstructieopleiding is verbonden,en het N.L jeugdteam begeleid(e) Duivel

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 08:00

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 08:57

Stelling: Het is een slechtere promotie dat iemand met twee handen op een shank rijdt met wellicht een hele goede reden (druk paard?) voor 10 man publiek, dan wanneer dit voor de afwisseling weer op bokt wordt besproken, afgekraakt en uitgespugt.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 09:01

Nou dat valt ook wel mee Jolande. Het is toch weer rechtgetrokken? Die twee onderste foto's zien er keurig uit Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 09:20

Misschien is de foto gemaakt op een moment dat het paard gecorrigeerd werd? Ik pak indien nodig tijdens een demo ook gewoon op 2 handen hoor. Je kan wel op 1 hand door blijven stumperen als het niet lukt, maar dat is immers OOK geen goede promotie. (Ik probeer dan echter wel met zo weinig mogelijk teugeldruk te rijden en de correctie zo kort mogelijk te houden, net als in de training)

Ik ben het wel met je eens dat op 1 hand absoluut de voorkeur heeft, en een demo die totaal op 2 handen gereden wordt, is de demo die niet gegeven zou moeten worden imo. De andere foto's zien er keurig uit. Vandaar dat ik vermoed dat het om een foto van een correctiemoment gaat.

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:05

CherokeeChum schreef:
Als mijn ogen mij niet bedriegen, meen ik deze mevrouw te herkennen als iemand die aan de westerninstructieopleiding is verbonden,en het N.L jeugdteam begeleid(e) Duivel

Tja..... ik denk dat je ogen je bedrogen hebben. Tijd voor Pearl of Hans Anders misschien ??

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:16

Nerd Cool Vork kon het me ook al niet voorstellen maar die eerste foto Koe Bloos

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:20

Sonja schreef:
Misschien is de foto gemaakt op een moment dat het paard gecorrigeerd werd? Ik pak indien nodig tijdens een demo ook gewoon op 2 handen hoor. Je kan wel op 1 hand door blijven stumperen als het niet lukt, maar dat is immers OOK geen goede promotie. (Ik probeer dan echter wel met zo weinig mogelijk teugeldruk te rijden en de correctie zo kort mogelijk te houden, net als in de training)

Ik ben het wel met je eens dat op 1 hand absoluut de voorkeur heeft, en een demo die totaal op 2 handen gereden wordt, is de demo die niet gegeven zou moeten worden imo. De andere foto's zien er keurig uit. Vandaar dat ik vermoed dat het om een foto van een correctiemoment gaat.

Eens,en aangezien het een demo is Cool

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:51

Heeee daar!

Geen kwaad woord over deze ruiter!
Als er 1 lekker kan rijden is zij het wel!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:53

Ehhhhhh *lompe totaal voor rangen en standen ongevoelige boerin dat ik ben...* wie is het dan?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-06 10:56

heb de show niet gezien, alleen het losrijden (ik zag dikke billen voorbij komen dus: hey, een quarter! snelt naar losrijring Knipoog )
Losrijden ( 2 handen) zag er ook wel netjes uit, maar ik vind dit gewoon jammer, van de 100 mensen die er zitten weten er waarschijnlijk 98 niks van western af.
In een wedstrijd mag je ook niet 2 handig corrigeren

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:57

Ik heb ook echt geeeeen idee, er staat nog wel een leuke close-up foto bij Ja

@Stef: Wat vind je nu precies jammer eigenlijk? Er staat een serie foto's van deze ruiter en dat ziet er verder keurig uit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:59

stef schreef:
In een wedstrijd mag je ook niet 2 handig corrigeren

Je zou wel hartstikke gek zijn om NIET tweehandig te corrigeren indien nodig. Ik vind op 2 handen corrigeren al wel dusdanig 'grof' dat ALS dat nodig is, ik het een slechte zaak vind om NIET te doen. Dan verkloot je namelijk de opvoeding van je paard. En wederom: doormodderen op 1 hand terwijl dat duidelijk niet lukt, is ook niet sjiek...

Kortzichtig hoor.

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 11:04

In een wedstrijd mag je wel met twee handen corrigeren! Je krijgt alleen geen punten.
Liever dat ze haar even corrigeert om vervolgens te laten zien hoe het er wel uit moet zien, als dat ze als een idioot door de bak gaat.

Dit is Anne Grether die echt heel erg lekker kan rijden.
Dit paard was een hittepetit maar Anne heeft haar heel goed aan het lopen. Ze wil nog wel eens protesteren bij de aanzet van de spin, dan zet ze zich vast en ik gok dat daar de eerste foto van is.