"Is'ie blind?", "Heeft'ie wat aan z'n ogen?" "Aaahh, dat paard heeft een blinddoek voor!" "Ach wat zielig, zo ziet'ie toch niks" enz. enz.
Nét weer... "Hé, een paard met een blinddoek!"... ik liep nét langs met de hond, dus ik meteen "Da's geen blinddoek maar een zonnebril!" Moet je ze zien kijken
Zijn er echt zo weinig mensen die een Flymask gebruiken, dat niemand dat eerder gezien heeft? Ik vind em dus echt ideaal! Omdat m'n Paintje twee blauwe ogen heeft (die dus vaak iets gevoelliger zijn voor zonlicht) is het écht een uitkomst, want door het tranen door de zon heeft ze ook weer meer last van vliegen, waardoor ze weer meer gaan tranen...enz...
Heb wel zo'n 'sprieten-frontriem' gehad, maar dit werkt 1000 keer beter. En die sprieten vond Dot dus niet fijn... liep de hele dag te schudden met d'r hoofd zo van 'ik heb daar wat op m'n kop zitten'
.Nou ja... maakt mij verder ook niet uit wat mensen er van zeggen, zolang m'n paardje er maar baat bij heeft.
Ik vroeg het me alleen af... 

Hij zegt dat 't te gevaarlijk is als ze 'm omhoudt in de wei, is dat zo? Of 'praat' (
) hij maar weer wat uit zijn nek (zoals gewoonlijk)? 
zal nog moeten komen in België zeker