Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wingpearl schreef:Ik heb hetzelfde probleem.... Moet betalen via creditcard... om lid te worden en de merrie op mijn naam te zetten... helaas heb ik geen creditcard...
Ideeen om dit op te lossen???
susan schreef:en als we toch bezig zijn, hoe doen je dat bij een quarter?
de site van de nqha is voor mij al dagen onbereikbaar
Wranglerbutt schreef:wingpearl schreef:Ik heb hetzelfde probleem.... Moet betalen via creditcard... om lid te worden en de merrie op mijn naam te zetten... helaas heb ik geen creditcard...
Ideeen om dit op te lossen???
Iemand die wél een creditcard heeft voor je laten betalen en bedrag aan die persoon overmaken

[/quote]
!Laika schreef:Als je mailt naar de APHA kan je ook vragen om bankgegevens. Wij hebben het 5 jaar geleden ook gewoon via een bankoverschrijving gedaan. Ze zijn bij de Paints echt heel behulpzaam wat dat betreft.
Mac schreef:Tjee vrolijk, da's niet best! Wat Laika zegt klinkt dan beter. Mijn ervaring met het APHA is hetzelfde: bijzonder vriendelijk en behulpzaam!
Oh ja, nog een -wellicht compleet overbodige- tip: van alles wat je opstuurt copiën maken.

Mac schreef:@Renee91: ik weet niet hoe oud jouw paard is? De oudere APHA papieren hadden nl. nog niet de transfer op de achterkant en dan moest je dus wél een apart formulier invullen om het paard op je naam te zetten. Check dat dus ff.
Als het écht niet mogelijk is met credit card kun je evt. heel onveilig maar wel aangetekend ook cash opsturen ...
wingpearl schreef:Laika schreef:Als je mailt naar de APHA kan je ook vragen om bankgegevens. Wij hebben het 5 jaar geleden ook gewoon via een bankoverschrijving gedaan. Ze zijn bij de Paints echt heel behulpzaam wat dat betreft.
Heb je voor mij het banknr en het brin nummer wat daar bij hoort?? Was al bij de bank geweest... maar die hadden een brin nr nodig.....
Van het kastje naar de muur zeg maar....

jeddah schreef:Als je een mailtje aan de DPHC waagt kunnen zij je vast ook helpen. Zij hebben ook alle bank gegevens enz..
. Renee91 schreef:Oke, dus gewoon het papier invullen, orginele transfer (geplastificeerd) meesturen + paspoort (?).
En krijg je dan het hele zooitje weer opnieuw thuis gestuurd?

Francis schreef:Ik geloof dat de DPHC zelfs een creditcard heeft speciaal voor gevallen waarin niemand dat voor je kan doen... die hádden we vroeger tenminste wel, weet niet of dat nog zo is.