Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vera schreef:Uiteindelijk zijn degene die er over schrijven de schuldige aan het "de westernsport in een kwaad daglicht zetten".....niet de ruiters die hun paarden martelen omdat hun kennis helaas te beperkt is....
Ibbel schreef:vera schreef:Uiteindelijk zijn degene die er over schrijven de schuldige aan het "de westernsport in een kwaad daglicht zetten".....niet de ruiters die hun paarden martelen omdat hun kennis helaas te beperkt is....
Deze begrijp ik niet. Het lijkt me dat de 'uitvoerders' van deze manier van 'rijden' (en of ze dat nou zo doen uit onkunde of uit haast snel resultaat te bereiken of omdat ze het kennelijk zo geleerd hebben, doet niet ter zake) degenen zijn die de sport in een kwaad daglicht stellen? Degenen die erover schrijven lijken me juist degenen die deze praktijken aan de kaak stellen - of, als ze deze methoden als 'zaligmakend' verkopen, zoveel tegengas krijgen dat alsnog duidelijk wordt dat dit niet de juiste weg is...
Sita_ schreef:Laat me raden Marieke (Casperrr).. Was dat op scheldestad misschien?

Sita_ schreef:Laat me raden Marieke (Casperrr).. Was dat op scheldestad misschien?

vera schreef:Ik vind het juist heel goed, er kan niet genoeg over geschreven worden, het kan niet genoeg worden aangekaart.
Dit soort praktijken worden door heel veel mensen uitgevoerd en gezien als "normale" training....te triest voor woorden.

) op af sijn gestapt en vragen of het wel soow hoort