[WN] spijkerbroek bij western

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nienke_92

spijkerbroek bij western

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-06 20:11

Ik ben net begonnen met western rijden, en heb geen zin om meteen een dure spijkerbroek aan te schaffen. Haha! Kan ik dan ook gewoon in een oude spijkerbroek rijden, die geen dubbele naad aan de binnenkant heeft?? Ach gut Ik zou het zelf eigenlijk niet weten. Jullie?

Groetjes Nienke.

timokyana

Re: spijkerbroek bij western

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 20:17

hoi hoi, ik rijd ook met mijn oude spijkerbroeken western hoor, nergens last van....

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 07:56

de wranler dayton is niet zo duur hoor... deze kost zo'n 65 euro

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 11:55

Ik rij al jaren met gewone goedkope spijkerbroeken van de MS of zelfs van de Bristol, ook gewoon met dubbele naad binnenin. Ik heb er geen last van.

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-06 19:37

Ik heb vandaag met een gewone oude spijkerbroek gereden. Nou nergens last van. Hij is alleen een beetje kort, en ik had hele mooie streepjessokken aan. Ze kleurden heel errug mooi bij Rinse namelijk rood, geel en oranje. Mijn instructrice vond ze zo mooi dat ik ze volgende week weer aan moet doen!

tinkerfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 12:07

ik rijd met wrangler vind ik toch het lekkerste zitten en ze kruipen niet omhoog, soms in de haast pak ik wel is een gewone maar die kruipen bij mij altijd omhoog staat niet zo charmant

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 14:29

Ik rijd met een oude broek, is geen probleem, alleen ik heb er geen met smalle pijpen en dan krult het wel omhoog. Ga ooit wel voor de wrangler, alleen even sparen Tong uitsteken

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 14:36

ik heb jaaaaren terug een wrangler gekocht die ik inmiddels niet meer pas. Inmiddels rij ik gewoon met oude spijkerbroeken, met of zonder naad dat maakt me niet uit. En totaal geen last van opkruipers Knipoog

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 14:39

Ik rijd ook altijd met gewone spijkerbroeken. Zelfs met dubbele naad aan de binnekant. Heb nergens last van..
(Ik moet alleen wel voor de wedstrijden maar een wrangler gaan kopen.)

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 14:46

van die stretch-"spijkerbroeken" rijden ook hartstikke fijn
waarom dure broeken kopen als het ook met broeken kan die je al hebt?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 19:36

-> WN

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 19:45

Stretch spijkerbroeken van de neckerman van 15 euri voldoen ook prima hoor, duur is echt niet altijd fijner of beter. Let alleen wel op met evt doorrijden met dubbele naden aan de binnenzijde.

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 07:27

ik heb ook een jaar alleen maar met mijn ouwe goedkope spijkerbroeken gereden.totdat ik zag dat iemand wranglers voor 35 euries verkocht.het zijn dan wel de ouwe modelen, maar lekker belangrijk.ze verkocht er twee voor 60 euro.dus nog minder dan 1 nieuwe uit de winkel. Vingers aflikken maargoed ik heb met mijn ouwe broeken of wranglers tot nu toe nooit ergens last van gehad.ik heb wel het idee dat ik steviger in het zadel zit met die wrangler, dat ik niet kan schuiven.maar dat zal wel tussen mijn oren zitten. Haha!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 11:00

Ik heb sinds kort een Steeds, een speciale paardrijspijkerbroek uit Duitsland besteld... bevalt érg goed, is alleen een beetje wijd rond m'n lijf, maar een maat kleiner zat rond m'n benen weer te strak en als ik in't zadel zit heb ik daar toch geen last van.
De kleinere maat heb ik nog liggen, voor de liefhebber.. NWT zeggen ze dan op Ebay.. 'Nieuw met het kaartje er nog an...'

Mloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 11:22

ik rij altijd gewoon met een spijkerbroek van t jeans centre, niks mis mee hoor!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 11:24

LiSSy schreef:

En dat noem je niet duur?
Ik heb ook niet van die dure spijkerbroeken aan met rijden

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 11:40

Ik rij gewoon lekker in mijn rijbroek hoor! Dat kan ook!

@Francis vertel eens meer? Wat voor maat heb je liggen?

cloaca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 11:41

waarom niet? Lachen

Margrietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 17:54

LiSSy schreef:

Dat is best veel geld voor een eventueel studentje die western rijd....kan ik ook niet betalen... Bloos

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 20:03

jeddah schreef:
Ik rij gewoon lekker in mijn rijbroek hoor! Dat kan ook!

@Francis vertel eens meer? Wat voor maat heb je liggen?

Degene die ik draag is een 92 (is lengtemaat, normale maat 46) maar die is rond m'n taille/kont veel te ruim.. ik had ook een 88 (44 dus) besteld, die zou rond m'n taille/kont beter moeten zitten, maar die kan ik weer niet aan omdat'ie rond m'n benen te krap is (terwijl ik dus in verhouding juist niet echt dikke benen heb, ik heb juist een buik).
Ik heb zo'n idee dat ze bij het maken van de lengtemaatbroeken ook het lijfgedeelte langer/ruimer gemaakt hebben. Ik wilde die alleen om langere pijpen te hebben, maar de broek is dus helemaal 'langer' zeg maar.

Maar ondanks dat de pasvorm dus niet ideaal is voor mij, vind ik het een prettige broek voor in 't zadel. Als ik zit heb ik er geen last van dat'ie enigzins van m'n kont zakt Tong uitsteken en door de hoeveelheid stretch er in knelt 'ie absoluut nergens en zit'ie dus heel fijn met rijden.
Ik wil toch nog een keer proberen of die kleinere maat niet toch wil.. de broek die ik nu draag is door 't dragen nog wat ruimer geworden dus als die kleinere dat ook doet kan ik die dus wel aan.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 20:16

ik rij met spijkerbroeken van MS mode
hun huismerk broek van 35 euro Knipoog

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 22:25

Ik heb zelf een wrangler uit de outlet in roermond.
Die van mij kostte 30 euro meen ik.

Shotime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 22:37

Ik heb ook altijd met van die goedkope stretchbroekkies gereden, zit prima, niks mis mee.
Alleen nu heb ik laatst op vakantie in Amerika een paar wranglers gekocht bij Sheplers, nieuw type geloof ik, weet niet zeker.
Wrangler Aura. woei! die zitten fijn! Ik denk niet dat ik ooit nog een ander type broek wil om mee te rijden Bloos
Ze zitten stevig, maar zijn toch stretch, perfecte pasvorm (voor mij Tong uitsteken ) De perfecte combinatie van gewone jeans en stretch
jeans naar mijn mening.
Alleen heb ik ze in nederland nog niet gezien, maar ben ook al een tijdje niet meer in de NL westernwinkels geweest.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 08:01

@Francis, dan gaat het voor mij vast helemaal niet lukken! Mijn benen zijn uberdik terwijl ik wel wat "taille" heb zeg maar.
Ach, ik rij wel fijn in mijn rijbroeken en "echt western" voel ik me toch niet op mijn boomloze Endurance zadel met mijn bitloze hoofdstellen. Haha!

seapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 10:52

mychinook schreef:
ik heb wel het idee dat ik steviger in het zadel zit met die wrangler, dat ik niet kan schuiven.maar dat zal wel tussen mijn oren zitten. Haha!

Nee hoor dat zit echt niet tussen je oren want ik heb precies hetzelfde. Ik rij nergens anders meer mee dan een wrangler en ik vind dat er ook wel degelijk verschil in zit.
Voor degene die een goedkoop adres zoeken voor wranglers hier een linkje. Het zijn echt super goede broeken en origineel voor weinig.

http://wrangler.biedmeer.nl