[WN] westernzadel!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

chiquitatje

westernzadel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 19:05

hoi,

ik heb al enkele keren op een westernzadel gereden en ik moet zeggen dathet wel een leuk en goed gevoel heeft.
kvoel me dan net als een echte cowboy!

groetjes, nikita Haha!

iski

Re: westernzadel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 20:40

chiquitatje schreef:
hoi,

ik heb al enkele keren op een westernzadel gereden en ik moet zeggen dathet wel een leuk en goed gevoel heeft.
kvoel me dan net als een echte cowboy!

groetjes, nikita Haha!

Sorry Nikita, ik begrijp hier niets van??? Je voelt je als een Cowboy....

Cow...is een koe
Boy..is een jongen..

Laat ik nou toch echt de indruk krijgen dat je noch een jongen noch een koe bent. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 18:07

Eeehm tja en het doel van dit bericht is.... Verward
Ik heb me eigenlijk nooit een cowboy gevoeld tijdens het rijden. Weet ook eigenlijk niet hoe dat zou moeten voelen. Want volgens mij ben ik nog altijd een westernruiter...

Weer zo een die denkt dat als je op een westernzadel gaat zitten en als je maar hard genoeg 'Jiha' roept dat je dan western hebt gereden. Maarja, gelukkig is ze nog niet zo lang lid van Bokt dus mss moest ze dit gewoon even kwijt.

Laat ik dan even aardig zijn en zeggen: Hartstikke leuk voor je dat jij je zo voelde! Ja

chiquitatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-06 20:03

ja, sorry hoor Haha! maar als je daar de eerste keer mee rijd geeft dat wel een zalig gevoel.
mag je toch wel ff gek doen hej! Haha!
ik ben namelijk wel zo iemand die soms graag eens gek doe!
op het westernzadel rijden is voor mij eens voor de fun, snappie?
als ik echt rijd rij ik daar niet op.

groetjes, nikita

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 06:26

Als je echt rijd. dan rij je daar niet op...Verward

Je doet het overkomen alsof westernrijden niet echt rijden is...

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 07:32

Shalimar zo komt het inderdaad ook bij mij over

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 09:58

Miss_Montana schreef:
Weer zo een die denkt dat als je op een westernzadel gaat zitten en als je maar hard genoeg 'Jiha' roept dat je dan western hebt gereden. Maarja, gelukkig is ze nog niet zo lang lid van Bokt dus mss moest ze dit gewoon even kwijt.

Doe jij dat nooit tijdens de les? Bloos! Ik wel hoor, keihard Jihaa roepen, met je lasso een hond proberen te vangen (bij gebrek aan koeien... Haha! ), plat door de bocht en een flinke rodeo er achteraan, da's pas western... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 10:01

Ach laat haar toch lekker.. fijn dat je zo lekker gereden hebt. Waarom rijdt je er niet vaker mee dan?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 10:03

Miss_Montana schreef:

Helemaal mee eens, nogal vaag dit

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 10:11

Het is toch leuk als ze zich zo voelt! Ik snap werkelijk waar niet waarom jullie er zo over vallen...
Als we zo ieders enthousiaste kop in blijven drukken durft straks niemand meer spontaan iets te posten over western. Ze zegt alleen dat ze op het zadel heeft gereden/gezeten en niet eens dat ze western heeft gereden...het is ook nooit goed.

Als je op een zadel zo kort gaat zitten dat je in jockey-zit zit, dan is het toch niet zo gek dat je je even ook een beetje zo voelt....Bokt weer ten voeten uit....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 10:13

Jus_dOrange schreef:

Doe jij dat nooit tijdens de les? Bloos! Ik wel hoor, keihard Jihaa roepen, met je lasso een hond proberen te vangen (bij gebrek aan koeien... Haha! ), plat door de bocht en een flinke rodeo er achteraan, da's pas western... Clown

Pff maar J en S rennen de hele tijd zo hard weg en dan gaan ze onder het hek van de bak door. Mss doe ik de volgende keer die herder, die's wat groter en loopt niet zo hard tenminste Tong uitsteken .

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 14:24

Miss_Montana schreef:
Mss doe ik de volgende keer die herder, die's wat groter en loopt niet zo hard tenminste Tong uitsteken .

AaGhHH!! DaT Is SiEhLUgGh!

Tong uitsteken Tong uitsteken Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 14:37

Mas schreef:
AaGhHH!! DaT Is SiEhLUgGh!

Tong uitsteken Tong uitsteken Haha!

Nee joh, da's western.... Whoosh!

Haha!

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 19:10

moet je niet vergeten de tonnen in de bak te zetten kun je daar gelijk omheen barrelen. Haha!

toppie dat je het leuk gevonden hebt. je moet vaker 'echt' gaan rijden, dan wordt het vanzelf een verslaving. kom je nooit meer op een 'postzegel' Haha! Haha!

chiquitatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 20:10

okok,

ik ga ff niks mer zeggen. Verdrietig
ik heb geen les op westernzadel, neen, het is gewoon ff voor de fun, omdat mijn vriendin dat namelijk heeft en ze soms vraagt of ik er even op wil.
sorry als jullie daar zo over vallen, wist ik veel.
ik vind bokt.nl wel leuk, maar ik vind het wel jammer als iedereen zo over zo iets als valt, is nie zo leuk Huilen .

nouja, sorry als ik jullie heb gekwest ofzo omdat ik dat namelijk gewoon voor de fun doe, zonder les.
enja, als ik me nou zo voel, iedereen wil toch wel eens een zotjes doen dacht ik, of nie?

sorry hoor Huilen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 15:36

We bedoelen er niets mee maar dit soort berichten vallen gewoon op...op mij liet je het overkomen dat westernrijden niet echt rijden is..misschien had je het anders neer moeten zetten. Maar sommige doen er een beetje kinds over ja...

Ik ben blij dat je het leuk vind, maar je moet eens een lesje westernrijden proberen...dat vind je nog veel leuker!! Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 15:43

chiquitatje schreef:
okok,

ik heb geen les op westernzadel, neen, het is gewoon ff voor de fun, omdat mijn vriendin dat namelijk heeft en ze soms vraagt of ik er even op wil.
ik vind bokt.nl wel leuk, maar ik vind het wel jammer als iedereen zo over zo iets als valt, is nie zo leuk Huilen .

nouja, sorry als ik jullie heb gekwest ofzo omdat ik dat namelijk gewoon voor de fun doe, zonder les.
enja, als ik me nou zo voel, iedereen wil toch wel eens een zotjes doen dacht ik, of nie?

sorry hoor Huilen

Weet je wat 't is, hier zitten mensen die serieus bezig zijn met westernrijden, dat je hier plaatst ik heb op een westernzadel gezeten maar alleen voor de fun is het zelfde als dat ik naar een dressuursubforum ga en daar heel blij plaats dat ik op een dressuurzadel heb gezeten, maar dat ik daar alleen maar op zit voor de fun, komt een beetje vreemd over. Haha! Tuurlijk wil iedereen wel 'ns maf doen, maar veel mensen vatten jouw bericht verkeerd op, omdat 't een beetje overkomt alsof je op een westernzadel niet echt zou kunnen rijden. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 16:28

Daar ben ik het helemaal mee eens Jus_dOrange Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 16:33

chiquitatje schreef:
okok,

sorry hoor Huilen

geeft toch niet, als iedereen zo serieus was zou de wereld niet echt leuk meer zijn toch? Ik ben namelijk zo'n gek die in het bos country roads e.d. zingt. En ja, ik ben 23 jaar en ik rij al jaren serieus. Laatst een keer in de les stond de radio aan, en toen kwam er zo'n typisch "cojboj" liedje op, en ja toen moest ik ook even aangalopperen. Iedereen heeft toch af en toe van die momenten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 17:50

Hahaha jij ook al Anzjuhlaa? Country roads heeft wel wat in het bos he? Maar als ik met een groep ben kiezen we toch altijd wel voor de Disney liedjes, ook erg populair in het bos Haha!. Diep in de Zee, Hakuna Matata, Bibbidibabbadi Boo, noem maar op Tong uitsteken Die zijn ook wat makkelijker mee te zingen zonder vals te klinken Ja Ben nl geen held in zingen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 19:09

ik ook niet, maar niemand die me hoord, en die me horen zijn duitsers, whahaha. Over een week geen duits bos meer, geen illegale wandelingen meer, dan mag ik legaal met mijn paardje wandelen in een nederlands bos!

Disney liedjes, dat is een goede! ik zing wel vaker dat liedje van de lion sleeps tonight. en dan allemaal die gekke geluiden maken.

chiquitatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 17:02

Haha! ok, snap dat het voor mensen serieus is, respect heb ik er voor hoor!
dus neem me berichtje niet te slecht op Knipoog
was niet slecht bedoeld hoor, vind het keileuk dat jullie jullie daar echt voor inzetten en dat vind ik ook maar hele normaal dat jullie het serieus doen.
maar voor mij was dat dus niet zo, dus was niet slecht bedoeld hoor! Knipoog

zand erover? Haha!

in de bossen zingen, lijkt me leuk haha, oft nu vals is of niet! Haha!

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 05:14

awoeoeoeoeoe hihihamambwaweeee

ja ik zong ook altijd maar zolang ik mijn keer open had stonden de oren van het paard naar achteren Scheve mond ik snap er niets van Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 11:03

Maakt niets uit hoor Chiquitatje. Maar western is heel leuk hoor, het is echt een aanrader om eens een lesje te nemen!

Oehja! The Lion Sleeps Tonight die's ook leuk! Maar mijn pony vind dat idd ook minder. Ook een beetje rap, dat is ook wel leuk. I'll take you to the candyshop...lalalala Tong uitsteken Beetje Cooldown Cafe voor wanneer je melig begint te worden en het is compleet Haha!. Heeeeheeeey Baby Oeh Aah lalalalala! Of Henny Huisman, Snuuuuuiiiiitje waar was je dan zo lang?! lalalalala.

Ennuuuh... ken je deze nog? Daar stond je dan vanavond, 't was wel spannend, maar toch ook fijn. Maar zoals bij elke wedstrijd kan er maar EEN de winnaar zijn! We laaaaaaten ons niet kennen, we gaaaaaan gewoon maar door. Want wie niet tegen zijn verlies kan: die is maar zie lug hooooooor... Meeeeet z'n aaaaaallleeeen! Hahaha dat blijft een leuke om te zingen!

mienmien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 15:27

TROELOELOE tralala... Heerlijk....

Even off topic... Ik moest zelfs van mijn instructeur gaan zingen op het paard... Altijd is kortjakje ziek... Kon ik mijn ademhaling beter regelen... En het werkt...

Misschien leuk een nieuwe versie van Idols?? Idols te paard???