Anya schreef:Er is een Wran-regelboek. Daar moet ieder wedstrijd onderdeel aan voldoen. Er staat duidelijk (en met reden) dat op een bit alleen éénhandig gestart mag worden.
Maar die regels worden niet gehanteerd als het buiten de WRAN show gehouden word. Net zoals trail in hand wel kan in de "pauze" van een wran show als niet-wran onderdeel. Dan rijden ze onder hun eigen regels.
@Rom, ik kan wel lid worden, maar denk je nou echt dat ik in mijn eentje iets te vertellen heb? dat ik er in mijn eentje daar voor kan zorgen dat die regels er niet komen?
en ik wil zo een club niet financieel steunen en ik werk niet met koeien.
Dus lid worden omdat je er dan iets aan kan doen vind ik een beetje ver gezocht.
Dit gaat niet meer om wel of niet leuk vinden (zoals veel kwesties bij de wran, waar dan ook iedereen brult dat je lid moet worden zodat je iets te vertellen hebt) maar om dierenmishandeling of niet.
In dit geval vind ik, dat ik hier best over mag klagen en mijn mening mag verkondigen op een forum om te zien of anderen het met mij eens zijn en of we er gezamelijk (moeilijk woord) iets aan kunnen doen.