Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)chicolover schreef:nou, als je gewoon een rood strikje in zijn staart doet, horen de mensen daar het gewoon te snappen.
** Ik ken het zelf vanuit het dressuurwereldje, maar heb het op een westernwedstrijd ook nog nooit gezien. "Horen het maar te snappen" gaat mij persoonlijk iets te ver. Je hoort wel meer te weten, maar als iets je nooit verteld is....
zo niet, dan hebben ze pech. je kan toch ook niet schreeuwend op je paard gaan zitten dat ie kan bokken??
** Nee maar ik hoor als wedstrijdruiter wel mijn paard netjes voor elkaar te hebben voordat ik 'm meeneem op wedstrijd. Het is MIJN probleem dat mijn paard dit doet, niet dat van een ander![]()
Dani001 schreef:effe offtopic misschien maar zorg dat dat goed! vast zit, een paar weken geleden zag ik iemand op het wedstrijdterrein, die had dat strikje mooi mee ingevlochten, maar dat was los gegaan en gaan wapperen, dat paard ziet dat en begon te bokken!! (hahaha wel ironisch doe je het erin om te waarschuwen dat hij wel eens zou kunnen bokken, en begint die daarvan te bokken!)
succes!

dan ga ik er helemaal voor
Blaze schreef:Tja dat moet je vooral bij mij doendan ga ik er helemaal voor

Ik rij niet voor niks elke week in een groepsles
hahaha Jolande schreef:Zal misschien toch meer in de dressuur worden toegepast?
Sonja schreef:Milena interesseert het geen eehhhh reet zullen we maar zeggen om het toepasselijk te houden. En Faiz over een paar wedstrijden ook niet meer denk ik. Moet 'ie nog even aan wennen. Pest is alleen dat dat thuis niet kan; niet spannend genoeg. Thuis kan je d'r gerust bovenop botsenIk rij niet voor niks elke week in een groepsles
hahaha