Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Canis schreef:Dit moedig ik natuurlijk aan, want iedereen weet dat western VEEL LEUKER is dan dressuur....

Canis schreef:Hallo,
Mijn vriendin rijdt dressuur, maar het lijkt haar leuk om een keertje een western wedstrijdje te rijden.
Dit moedig ik natuurlijk aan, want iedereen weet dat western VEEL LEUKER is dan dressuur....
Is het toe gestaan om haar op mijn paard mee te laten doen met een WRAN C wedstrijd? (Tegen de niet-ledenprijs natuurlijk...) Of moeten we wachten tot Lutte 2007?
Is het dan ook nog mogelijk dat zij bijv. alleen de pleasure doet en ik de andere ondedelen nog kan rijden???
Al vast bedankt voor de reacties.....
Canis schreef:Ff omdraaien....:
Zou jij wel zoveel kosten maken om één keer iets uit te proberen? Laat voor het gemak zeggen dressuur??
lid worden van een vereniging (en dus vaak ook de l*l zijn voor bardienst en andere flauwekul), startlicentie aanvragen, startcoupons kopen en dan ook nog eens inschrijfgeld betalen). En dat kan in het westernrijden ook (denk bv maar aan de wedstrijd in De Lutte, waarom denk je dat die een onderling karakter had
) Tja, dat dat op minder plaatsen in Nederland kan, dat in inherent aan een minder bekende sport dan bv dressuurrijden. Leuk dat je zelf de DER aanhaalt; hoe vaak kun je om de hoek een DER-wedstrijd rijden? Als dat 1x per jaar is, heb je ook al het geluk dat je aan een natuurgebied oid woont...
Chilllllllll......Canis schreef:@ Sonja, Vandaar dat je mij vroeg of ik al ruzie met je maakte... Zeg al genoeg... Ik vond het toen een apparte opmerking, maar het wordt me langzaam duidelijk.

Canis schreef:Als ik dan gewoon op een nette manier te kennen geeft dat ik ervanuit ga dat mijn vriendin de kosten te hoog zal vinden en ze het dus zal zoeken bij een ONDERLINGE wedstrijd..(beter lezen...piggeljay) ben ik een zeur....???
*** Nee, als we niet verder kijken dan deze regel dan had ik je alleen maar groot gelijk gegeven. Ik zou ook een onderlinge wedstrijd aanbevelen ipv een officiële puntenwedstrijd. JUIST om het leuk te houden qua kosten, als het toch maar om een keertje uitproberen gaat.
Je blijft echter maar doorgaan dat het niet slim van de WRAN is om zoveel geld te vragen voor een startkaart en een blanco startkaart in het bijzonder, en ik doe een uiterste poging om de wedstrijdvereniging waar ik zelf als wedstrijdruiter zoveel plezier aan beleef, hierin te verdedigen. DAT is ook hetgene waar ik op doorging. NIET op je antwoord dat je vriendin dan een onderlinge zal kiezen. Dat is een goede keuze van haar (met hopelijk als vervolg dat ze vaker westernwedstrijdjes zal rijden en de WRAN op een gegeven moment misschien wèl in beeld zal komen)
Ik vind jouw houding ten opzichte van mijn vraag zeurend en daarnaast ongepast...
*** Dat is jammer, want ik heb geprobeerd je de juiste antwoorden te geven en je uit te leggen waarom waar kosten aan verbonden waren. Ook heb ik je vervolgvragen steeds beantwoord.
Wie gaat hier nou steeds over door? Wie kan het niet laten rusten bij mijn antwoord dat het hele feest waarschijnlijk niet door gaat.... Oja en wie vond het zo'n leuk initiatief in de beginnen?
*** Prima, je beginvraag is beantwoord, en je (imo) niet-kloppende vervolgopmerkingen mogen niet beantwoord worden. Fine with me, ik weet m'n weg al te vinden. Pffff en dat voor een nicegirl-winnares.... kan je nagaan als je een badguy uitroept...![]()