Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marchien schreef:@christa,
rene heeft tracy gekocht van vlieger, nadat jt was overleden.
hij reed toen al in zeyen bij vlieger zelf en was altijd al gek op tracy, en hij had geluk dat hij hem kon kopen.
ik weet ook dat er net een paarje van heico nijboer is verkocht naar belgie en dat was ook een tracy veulen die merrie was ook net zo als tracy.
heico heeft er verschillende wedstrijden er nog mee gereden en mischien staan er nog ergens oude foto's ergens met hun?
en ik weet niet tot hoelang tracy wedstrijden heeft gelopen,
maar ik vindt het zelf ook leuk om weer wat over hem te horen.
ik vondt hem ook heel erg leuk en ik heb een foto van zijn hoofd op de slaapkamer hangen.
en ook een van quatro en dat doet me denken aan die goede oude tijd.
marchien schreef:hai uraih,
dit is die foto en deze is kleiner dan die bij mijn bed, maar als je die wilt zien moet je maar een keer langs komen .
want die krijg ik niet op de scanner.
http://upload.talk2.nl/files/379084tracy.jpg
veel plezier ermee.
http://marchien.mijnalbums.nl/
en als je daar opgaat en het wachtwoord puszta in typt en daar even kijkt zie je nog een foto van jt met tracy in ermelo.
groetjes, marchien
Christa1975 schreef:Dat is Jantinus inderdaad.....
Mijn ouders hebben eigenlijk alle foto's uit onze Puzstatijd.....dus deze foto's met JT zijn wel even slikken, eerlijk gezegt.
De foto van de wedstrijd met beker zeg maar die heb ik al eens ergens in een blad gezien.
Die andere....uit welk jaar zijn die?
Ik wist dat hij verkocht was na JT zijn overlijden. Meneer Vlieger zelf was eigenlijk te oud voor Tracy geworden...zeg maar.
Na al die jaren dat ik daar niet meer kom...toch al bijna 15 jaar....blijft de Puszta in mijn gedachten.
Zeker hoe het met bepaalde mensen is, hoe het met belaapde paarden is en wie ze gekocht heet.
Zeker een bijzondere als Tracy.
Ik ben ook heel benieuwd naar foto's van JT en Tracy. Dus.......mailadressen zijn welkom en foto's hier plaatsen is ook erg leuk.
Met de familie Vlieger gaat het goed, gelukkig. Ik heb me altijd verbaasd dat ze naar JT zijn overlijden en verkoop van de Puszta toch in het huis ernaast zijn gaan wonen.
Het huis was al jaren in de planning. Zolang ik me kan herrinneren waren er al bouwtekeningen ed voor dat huis.
JT zou de Puszta overnemen en zijn ouders zouden dan verhuizen naar dat huis en hij zou in de boerderij trekken.
Helaas.......
Wat ik nu wel heel bizar vind is dat de huidige toiletten onder de saloon JT zijn vroegere " huisje" was.
Toen ik op Rosworld was en naar de wc ging kreeg ik koude rillingen toen ik de trap af liep.
Ineens liep ik in de ruimte waar hij vroeger "" woonde" en sliep....heel erg vreemd vond ik dat.
Hoe is het eigenlijk met Peter Stuart en zijn moeder en zus Annemieke heette ze toch? en Hans Horstman hoe gaat het met hem?
Weten jullie hoe het met Gerard en Hennie Siemens gaat of met de familie Olthof?
Herrinneringen........zucht.....
Ik heb daar zo'n geweldige tijd gehad. Mijn hele jeugd heb ik daar doorgebracht....Ik ben daar opgegroeid.
Mijn peuterjaren, kleuterjaren, pubertijd,.....
Net als vele meiden vond ik JT geweldig. Een echte stuge Drenthe met een grote mond net als meneer Vlieger.....maar een klein hartje van goud. Hij was voor mij een grote broer en zo gingen we ook met elkaar om.
Lachen samen, hij was toen onze hond op de Puzsta overleed aan ouderdom mijn schouder om op uit te huilen, maar ruzie maken konden we ook als geen ander.
Tracy.....ik ben blij dat iemand hem gekocht heeft die zo gek op hem was en dat Rene hem ook nog steeds heeft.
Hij rijdt er nu dus blijkbaar geen wedstrijden meer mee.
Jammer anders had ik een keertje gaan kijken.......
Ik vraag me ineens af....de familie Vlieger had toen honden en ik kan me de dalmatier Rocky nog herrenneren. Die leeft denk niet meer....weet iemand dat.
Ik vind het jammer dat Rosworld geen echte Westernmanege meer is zoals de Pusta was. Zij waren met Wester begonnen vanaf het eerste uur. Jammeer.....maar toch leuk om hier even weer te denken aan de tijden van toen.....
Andere vraag....weten jullie wie toendertijd Tibana heeft gekocht??
volgens de informatie die ik heb gekregen is bonnie een dochter van black lady