Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
iski schreef:Longeren is meer dan het aan een lange lijn rond laten lopen van een paard en is een hele kunst
PeterV schreef:iski schreef:Longeren is meer dan het aan een lange lijn rond laten lopen van een paard en is een hele kunst
Dit is ook de rede dat ik iemand bij mij op de manege een clinic wil laten geven, want ik wordt een beetje gek van die mensen die hun paard door de kraal zonder doel aan het jagen zijn.
Bedankt voor de tip
Peter
PeterV schreef:
Dit is ook de rede dat ik iemand bij mij op de manege een clinic wil laten geven, want ik wordt een beetje gek van die mensen die hun paard door de kraal zonder doel aan het jagen zijn.
cornelie schreef:Heb je al eens gevraagd waarom ze het doen zoals ze het doen? En sommigen vinden het simpel rondslingeren prima en leuk om te doen.
En waarom word je er gek van? Kijk je toch gewoon de andere kant op
cornelie schreef:Heb je al eens gevraagd waarom ze het doen zoals ze het doen?
cornelie schreef:En sommigen vinden het simpel rondslingeren prima en leuk om te doen.
cornelie schreef:En waarom word je er gek van? Kijk je toch gewoon de andere kant op
Blaze schreef:yep,mag je weer de puntjes op de i zetten bij een of ander wedstrijd paard
? dan neem ik s iemand mee die nog nooit zoveel olln tegelijkertijd op een paard heeft zien zitten! kjcm schreef:gaan jullie vanavond dan je best doen? dan neem ik s iemand mee die nog nooit zoveel olln tegelijkertijd op een paard heeft zien zitten!
)

Natascha dH schreef:Als de accomodatie niet beschadigd wordt, andere pensionklanten niet gehinderd, laat iedereen dan z'n ding doen. Al gaan ze er achterstevoren, ondersteboven opzitten terwijl ze de Donald Duck lezen. Ieder z'n meug.
maar nu is het nog te hopen dat ze zich ook voor zo'n longeerclinic opgeven he anders heeft het nog niet veel nut
veel denken dat ze het goed doen om gelijk een paard in de krul te rijden/longeren maarja daar komen ze vanzelf wel achter als hun paard na een tijdje niet meer de bak in wil
Citaat:
PeterV schreef
Natascha dH schreef:
Als de accomodatie niet beschadigd wordt, andere pensionklanten niet gehinderd, laat iedereen dan z'n ding doen. Al gaan ze er achterstevoren, ondersteboven opzitten terwijl ze de Donald Duck lezen. Ieder z'n meug.
Inderdaad ieder zijn meug, maar dit ook een beetje uit het oogpunt van het paard gezien dan.