Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
..
charita schreef:Hhhmm ik word er telkens uit gegooid als ik op de site wil kijken..
en het muziekje slaat zeg maar ophol...
misschien ligt het aan mijn computer...![]()
groetjes Charita
vast een voor proefje voor eind mei!
anika schreef:vast een voor proefje voor eind mei!
...leuke site ..van een erughhhh leuke paint...
is natuurlijk helemaal top mylittlejoy schreef:Wat een prachtig paard. Echt geweldig. Vind je het erg als ik eens een keertje ga proberen een portret te maken? (Dit kan wel een aantal weken duren hoor, zo niet langer). Echt een heel mooi beessie. En prachtige foto's!
Leuke site trouwens!
crazycactus schreef:Ik heb problemen met activeX... arghhhh
wat is dat?
... zal 't toch ff iets anders moeten inpakken, anders lijkt het nog of ik je zit na te bouwen ook...
Francis schreef:Potverdorie... en ook slideshows op de fotopagina... vandaar da'k je site zo goed vind, je hebt de zelfde ideeën gehad als ik blijkbaar.
Great minds think alike zullen we maar zeggen... zal 't toch ff iets anders moeten inpakken, anders lijkt het nog of ik je zit na te bouwen ook...
crazycactus schreef:Ik heb problemen met activeX... arghhhh
henla_tent schreef:Gave hengst....Wie weet laat ik mn merrie volgend jaar ook wel dekken

henla_tent schreef:crazycactus schreef:Ik heb problemen met activeX... arghhhh
Ik ook
anika schreef:henla_tent schreef:Gave hengst....Wie weet laat ik mn merrie volgend jaar ook wel dekken
Dank je als je hem in het echt wil bewonderen gewoon even bellen!
prachtig.