.Zijn er bokkers die dit wel eens gedaan hebben ( iets dergelijks uit Amerika bestellen )? Hebben jullie nog tips of dingen waar ik aan moet denken met bestellen?
Ik wil trouwens bestellen van sheplers.com

Groetjes Leanne
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Ik ook niet, ik heb altijd vilt, ik vind die stro dingen niet fijn zitten. En nee een echte regel is daarover dus niet Miss Goldy.
jeddah schreef:Die ettiquette is zoals ik altijd geleerd heb met donker en licht, Dus winter donker, zomer licht, maar beide vilt.
ik had de wijsheid van een texaan
) jeddah schreef:Die ettiquette is zoals ik altijd geleerd heb met donker en licht, Dus winter donker, zomer licht, maar beide vilt.
crazycactus schreef:Dat zal best. Het zal ook zeker verschillen of je het hebt over showen of over het dagelijks leven natuurlijk. Ik heb RC zomers nooit gezien met vilt en 's winters nooit met stro. (nu kan ik me daar iets bij voorstellen met de temperaturen in Texas)

)
Maar de zwarte (das een Stetson) blijft wel heel mooi in model en is echt een bloedmooie hoed. Ik blijf hem mooi vinden als ik hem weer uit mijn hoedendoos trek