Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cer schreef:Ik kon het in de huidige regels niet meer vinden, is deze regel vervallen, of heeft ie misschien nooit bestaan?
Citaat:146. Iedere deelnemer wordt gediskwalificeerd, die tijdens een onderdeel door iemand in of buiten de arena wordt geholpen (dit geldt niet voor teamklassen).
), maar weten we dankzij Dofuzz dat de NRHA hier niet zo'n probleem mee heeft.
) Frayba schreef:Maar die heeft uitsluitend betrekking op het gebeuren in de SHOW arena. Overigens heeft de AQHA een soortgelijke regel (wedden om een kratje bier), maar weten we dankzij Dofuzz dat de NRHA hier niet zo'n probleem mee heeft.
Groeten,

Needje schreef:Als ik mijn instructeur op mijn paard zet, heeft die m in 5 minuten fijner aan t lopen als ik. Dus ja, ik denk dat t wel degelijk kan schelen!
vera schreef:Needje schreef:Als ik mijn instructeur op mijn paard zet, heeft die m in 5 minuten fijner aan t lopen als ik. Dus ja, ik denk dat t wel degelijk kan schelen!
Maar ja, dan moet jij uiteindelijk de klus wel kunnen klaren als je de ring ingaat.

vera schreef:
Maar ja, dan moet jij uiteindelijk de klus wel kunnen klaren als je de ring ingaat.

Francis schreef:Vraag me af of 't een AQHA regel is,
Blaze schreef:Dus!!!! wat maakt het dan uit of een pro een paard berijd voor de start van een onderdeel??
En zeker op een oefen wedstrijd.
Cer schreef:Of het handig is om iemand anders je paard te laten losrijden, is weer een andere discussie natuurlijk. Kijk, een beetje een drukke eerst even wat rond laten lopen is geen probleem, maar een echte training? Als je het voor die tijd niet voor elkaar hebt, helpen die 15 minuten training echt niet veel meer hoor... en inderdaad, dan moet je het in de wedstrijdbak altijd nog zelf doen...

En waarvoor? Sja, dat weet ik ook niet....
Maar ik heb wel meer dingen geleerd via bokt, dus misschien zo ook dit? Citaat:Ik weet niet of het reslutaat heeft opgeleverd want ze reed bij de beginners en die heb ik niet zien rijden.
Maar kennelijk werkt het wel zoals Francis het beschrijft, zo had ik er nog niet over nagedacht....
) van beginner tot topper.
Frayba schreef:Francis schreef:Vraag me af of 't een AQHA regel is,
Kijk, zó komen die misverstanden in de wereld.
Ik schrijf even hiervoor dat het juist GEEN WRAN of AQHA regel is, en hier betwijfelt iemand óf het een AQHA regel is...

*