Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
welke onderdelen weet ik nog niet maar in ieder geval pleasure en horsemanship
De senior pleasure met Golden Boy (titel verdedigen)
Misschien dat ik tegen die tijd ook wel de horsemanship mee doe met één van de paarden. Misschien dat ik ook de junior pleasure nog mee doe, maar dat is nog even afwachten.
). Sonja schreef:Stip staat toch te koop? Of blijf je die rijden voor de nieuwe eigenaar? Offfff hou je Stip toch maar zelf?

Met 1-tje start ik ook de Quarter Show en verder nog amateuronderdelen, kan nu alleen nog niet zeggen wat ik verder ga starten, ze zijn allebei nog volop aan het leren in de training, dus we zien wel hoe ver ze zijn
Ik heb in elk geval een uitdaging! judith schreef:Sonja schreef:Stip staat toch te koop? Of blijf je die rijden voor de nieuwe eigenaar? Offfff hou je Stip toch maar zelf?
Of misschien rijd Colin hem zolang hij nog niet verkocht is he
Mijn doel is om zowiez de junior pleasure te gaan rijden, heb alleen 2 junior paarden, dus dat wordt kiezenMet 1-tje start ik ook de Quarter Show en verder nog amateuronderdelen, kan nu alleen nog niet zeggen wat ik verder ga starten, ze zijn allebei nog volop aan het leren in de training, dus we zien wel hoe ver ze zijn
Ik heb in elk geval een uitdaging!
Linda schreef:judith schreef:Mijn doel is om zowiez de junior pleasure te gaan rijden, heb alleen 2 junior paarden, dus dat wordt kiezenMet 1-tje start ik ook de Quarter Show en verder nog amateuronderdelen, kan nu alleen nog niet zeggen wat ik verder ga starten, ze zijn allebei nog volop aan het leren in de training, dus we zien wel hoe ver ze zijn
Ik heb in elk geval een uitdaging!
Oh, dus ik moet vrijnemen?![]()
judith schreef:Of misschien rijd Colin hem zolang hij nog niet verkocht is he![]()
)
dan hoor je ineens bij de QAP-mensen.. hihi dat kan je Mileen en Faiz niet aandoen hoor...