Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haalde de kids op van school met rammelende sporen en vossenstaart aan z'n hoed
En na een keer van een haflinger gelazerd te zijn nooit meer paard gereden! Hij is maar gaan line-dancen...
Westernkleding draag ik niet, tenzij je daar ook een spijkerbroek en baseball cap onder rekent, dan weer wel.
).
.(is namelijk m'n broer).Maar heb wel vrienden die er helemaal in zitten maar kijk gewoon hoe ze zijn.Hoe iemand eruit ziet met zijn kleren doet me niet zoveel.(ieder voor zich). jeddah schreef:Meer? Dan paarden??
Doen er wel meer hier en die zijn ook een soort van populair
maar verder is het wel meer dan alleen een rijstijl voor mij. crazycactus schreef:Linedancen doe ik niet cause real cowboy's (and girls) don't linedancemaar verder is het wel meer dan alleen een rijstijl voor mij.
is waarschijnlijk wel leuk voor jullie(westernruiters) cowboyinneke schreef:crazycactus schreef:Linedancen doe ik niet cause real cowboy's (and girls) don't linedancemaar verder is het wel meer dan alleen een rijstijl voor mij.
Is niet helemaal waar. De echte cowboys deden ook aan linedance![]()
Als ze geen koeien moesten vangen![]()
Maar het is inderdaad zo dat er bij het linedancen vaak erg word overdreven.
Ik vind het leuk tot een bepaalde hoogte. En een huisje in westernstyle spreekt me ook wel aan.
CherokeeChum schreef:'Was wereld beroemd in Apeldoorn'.
Paarden zijn voor mij een way of life, om dit te kunnen realiseren
moest ik genoegen nemen met een huis in A'doorn city (stallen in de tuin en een stuk wei langs het spoor)
Westernlaarzen ,wranglers en een westernpaard &westernriding
zijn in Apeldoorn genoeg om je voorgoed als cowboy te betitelen.
ElCamino schreef:Wat ben ik nu dan ?????
Volgens mij een vrij normale western ruiter (met een niet normaal paard overigens), die zoals velen een amerikaan rijdt....verder niks...en lol heeft met alles wat ze doet...