Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:So great is the accommodating ability of the SUBER Pad that the quality of fit of the saddle is no longer of prime importance

. ieks schreef:Ik rij ook met een BM en heb ook net gekeken naar een skito maar die kost minimaal 140 dollar en dan komen er nog verzend invoer kosten bij en na beoordeling van de foto's die ik moest meesturen nog extra materiaal ze blijkt toch een beetje een swayback te hebben.
Op dit moment ligt er de grandeur onder maar na het rijden zie ik de afdrukken van de pommel aan beide kanten van haar schoft staan met de haren in de war dus naar mijn idee werkt dit niet goed
DIe van mij heeft een behoorlijke schoft maar geen uitstekende ruggegraad dus ik ben ook heel benieuwd waar ik een pad voor haar kan krijgen
Mac schreef:Ik heb met mijn BM twee pads gekocht:
Allebei voorgevormd, omdat ik denk dat dat de beste pasvorm oplevert.
Eentje is een wat "traditionelere" en dunne pad van schapenwol met een katoenen bovenkant. Dat is de Mattes:
En dan heb ik nog een wat modernere gekocht, de Cush N Air. Anti-zweet, ook voorgevormd en er zitten dikkere inlages in.
Ik had gedacht dat ik de Cush N Air het fijnst zou vinden, maar het werd de Mattes. Weet niet waarom, gewoon een gevoelskwestie, want de Cush N Air ligt gewoon goed. Als je dus zoiets zoekt, heb ik er nog 1 liggen.
en 15,5 is me eigenlijk net te klein. Uriah schreef:is een reinsman tacky too ook geschikt voor boomloos of is dat te dik.....
Sugarmiss schreef:Uriah schreef:is een reinsman tacky too ook geschikt voor boomloos of is dat te dik.....
Prima geschikt, zeker als je de gecontourde bedoelt.