Inschrijfformulieren kun je per post, fax of email sturen naar wme.
Inschrijfformulieren zijn te downloaden op www.westernmovement.nl
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Skuye schreef:dat de judge, een niet te nader noemen persoon op zn flikker gaf ??? niet meegekregen ?
spatter schreef:jammer dat ik niet gebleven ben tot en met de open reining
heb alleen een stuk van de beginners reining gezien
ik vond dat er erg weinig deelnemers waren in de open klasse, erg jammer!
5 in de trail , 6 in de pleasure en 4 in de horsemanship
zo kom je wel met linten thuis![]()
skuye wat heb jij gedaan?
bleuberta schreef:Ja, ik heb het mee gekregen!!!![]()
Van heel dichtbij zelfs, ik was namelijk de ruiter waar bij de niet nader genoemde persoon dat deed.
Viel bij de judge idd niet in het goede keelsgat.
En het vuur was even echt heet.
Ik weet dat de judge een meerdere is maar dan vind ik wel dat hij het ook kan vragen ipv commanderen, ik heb zelf niet gehoord wat hij precies gezegd heeft ik stond namelijk nog in de arena, maar ik hoorde van diverse mensen dat hij het niet echt aardig zei, vandaar dat het vuur zo hoog op liep.
Skuye schreef:bleuberta schreef:Ja, ik heb het mee gekregen!!!![]()
Van heel dichtbij zelfs, ik was namelijk de ruiter waar bij de niet nader genoemde persoon dat deed.
Viel bij de judge idd niet in het goede keelsgat.
En het vuur was even echt heet.
Ik weet dat de judge een meerdere is maar dan vind ik wel dat hij het ook kan vragen ipv commanderen, ik heb zelf niet gehoord wat hij precies gezegd heeft ik stond namelijk nog in de arena, maar ik hoorde van diverse mensen dat hij het niet echt aardig zei, vandaar dat het vuur zo hoog op liep.
Even buiten het feit of het nu wel of niet mag, maar wat vind je daar nou van als die persoon dat doet ??
Ik heb ook weer veel klachten over hem gehoord in de kantine, er is zelfs iemand in de pauze naar de judge gegaan om te klagen over zijn "rijstijl" het antwoord van de jury was : zat op het toilet heb niets gezien .................
crazycactus schreef:NOpe... jury mag niets zeggen over wat er gebeurt in de inrijbak... helaas...
Sugarmiss schreef:En daarom hoort er ook een 2e jury/persoon te zijn die de inrijbak in de gaten houdt en bevoegdheid heeft daar in te grijpen indien nodig.