Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:in bepaalde risicovolle situaties mogen paarden in levensbedreigende situaties alleen vervoerd worden als ze zijn voorzien van een paspoort en chip.

Dank je Peter! Ik was gewoon benieuwd wat de bron was. jeddah schreef:Ik kan nergens vinden of paarden en honden en katten ook echt ziek kunnen worden en zoja, wat zijn dan de ziekteverschijnselen??
Sugarmiss schreef:@svenlOver15: als er een vervoersverbod is of een stand-still dan mag je met je pony niet over de weg naar de manege.
Als je besluit om je pony op voorhand daar neer te zetten, mag je dus niet meer weg totdat alle verboden zijn opgeheven.
Sugarmiss schreef:@Jeddah: Ik denk dat het antwoord er gewoon nog niet is, omdat het virus zich ook pas sinds kort heeft aangepast naar de ook voor mensen gevaarlijke variant.
Maargoed, als er 1 kat is, stel, en die kat besmet nog een kat, en die kat besmet een hond, die hond besmet een mens. Dan heb je dus eigenlijk heel snel iedereen besmet. Dieren kun je namelijk ophokken, maar een mens niet! En mensen komen erg veel met elkaar in aanraking. Zo zul je dus heel snel krijgen dat 'iedereen' besmet is! svenlOver15 schreef:
Nouja, voorlopig eerst maar afwachten.. ..?
PeterV schreef:svenlOver15 schreef:
Nouja, voorlopig eerst maar afwachten.. ..?
Waarop wil je wachten dan, tot jij je paard helemaal niet meer mag vervoeren?