Wat zijn de ervaringen met een paard dat en dressuurmatig en western gereden is ?
Alvast bedankt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
geloof dat er op dat forum ook een paar zijn die engels en western combineren

Er mogen toch niet twee dezelfde topics lopen ? Ik tem wel even

kekaro schreef:mijn merrie was engels ingereden en later wat western mee gedaan, ging hartstikke goed, ze was een stuk beter met western dat wel

Liedje schreef:kekaro schreef:mijn merrie was engels ingereden en later wat western mee gedaan, ging hartstikke goed, ze was een stuk beter met western dat wel
Hoi![]()
Reed je zeg maar ook western en engels tegelijk met der ? Want we hebben namelijk een paardje op het oog wat engels en western gereden is en mijn moeder en ik rijden western en mijn vader rijd af en toe een westernlesje...
hahah dankje Ingele

dan kunnen de hulpen als je vader er dan western op gaat rijden wel verwarrend zijn omdat er wel verschil zit tussen de western en engelse hulpen.
Of de hulpen niet te verwarrend zullen zijn, is natuurlijk wel een beetje verwarrend ... standaar engels en dan af en toe western.. ( verwarrend voor het paard dan )
Daar lopen Blizzard en Fellow toch soms mee in de westernlessen? Vroeger Janneman ook weet ik nog wel maar die is al verkocht.