Citaat:
RGERRITS schreef:een kennisje van mij lid vd wran rijdt op een draversmerrie mee freudes zimbri, bij de beginners zowel pleasure horsemanship reining, tevens rijdt zij dressuurwedstrijden en endurance, dus het is allemaal mogelijk voor welke tak vd paardensport dan ook.
En zo is het maar net!
Al moet de bouw van een draver wel meewerken. Mijn vorige draver was wat lang in zijn rug en had moeite met changementen. Die ik nu heb daarentegen schud ze zonder enige moeite, en zelfs ongevraagd, uit haar hoef. Zo lenig als een slang.
Citaat:
PeterV schreef:Ben wel benieuwd hoe snel deze het één en ander nog wel kunnen volgen, dan wel niet op zij moeten springen als het hen te heet onder de voeten wordt, bij een eventuele niet goed uit gevoerde galopswissel.
No problemo, Turbo (a.k.a. Roxana Dakota) is 1.65 hoog en donkerbruin en plant haar hoeven goed in de grond. Moet aardig imposant zijn als dat vanuit de cirkel recht op je af denderd, lijkt mij...
@IskiPas op! wkoekoek is een wandelende encyclopedie wat dravers betreft! Als zij het niet weet... vergeet het dan maar
Bedankt voor de reacties zover, ik heb ze aan bovenstaand topic doorgegeven