. Ik geloof heus wel dat ze het hele spul optijd versturen uit de US maar waar gaat het dan fout ???? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik geloof heus wel dat ze het hele spul optijd versturen uit de US maar waar gaat het dan fout ????
Maar meestal zijn ze er de derde week van de maand wel.
en een dag later kreeg ik nog een keer het dec. nr binnen
. Ze hadden die ene gewoon ff aangetekend opgestuurd en het bewijst dat het dan wel snel kan
. Maarja dat kan je toch niet elke maand doen
??
Ik ben wat dat betreft verwend: de Paint Horse Journal ligt bijna stipt op de eerste werkdag van de maand op de mat
Maar bij de Horse & Rider komt het regelmatig voor dat ik er òf 2 in een week krijg òf maand A pas na maand B (en dan raar opkijken als je ene vervolgverhaal leest en je je het eerste deel niet kunt herinneren
)
) iski schreef:Elke maand een week te laat...is uiteindelijk ook weer op tijd....
(hoewel de dames daar misschien anders over denken)
Seppe schreef:Het gaat inderdaad ergens serieus de mist in!
Het augustus nummer heb ik na het nummer van september gekregen. Het november nummer heb ik nog steeds niet, en het nummer van december heb ik zojuist binnen.
.
. Ben het nu echt zat en ga dr maar ns mailtje aan wagen
.
Dance schreef:iski schreef:Elke maand een week te laat...is uiteindelijk ook weer op tijd....
(hoewel de dames daar misschien anders over denken)
Met die woordspeling heb je wel gelijk....in principe.
Maar de laatste zin???????????? Waarom alleen maar dames?
iski schreef:
Ik heb er even mee gewacht...gevaarlijke materie.....waarom alleen dames? Omdat de meeste mannen pas naderhand merken dat overtijd ook echt overtijd is...en vrouwen dit al direct weten....
Zoals gezegd.....gevaarlijk uitstapje..I'm afraid of women..
iski schreef:
Ik heb er even mee gewacht...gevaarlijke materie.....waarom alleen dames? Omdat de meeste mannen pas naderhand merken dat overtijd ook echt overtijd is...en vrouwen dit al direct weten....
Zoals gezegd.....gevaarlijk uitstapje..I'm afraid of women..
. Ligt er maar net aan wat er over tijd is, toch? Sommige zullen het inderdaad nooit merken

Citaat:@ Dance: Maar die laatste zin?? Geloof ik echt niks van, gezien je uitspraken ergens anders, van kirrende dames boven de 35 die je met gepeperde bitterballen wilt voeren, in een badkuip in een skybox met glazen bodem. En in de huiskamer staan er nog wel wat meer en zo. Ja, joh, ik lees het wel hoor. }>
Sorry was ik vergeten: Het Appaloosa Journal voor Januari heb ik binnen, was dit keer hier ook een beetje erg ruim over tijd
. Maar het is hier in de straat soms ook een rommeltje, wij krijgen ook wel de post van ongeveer de hele straat binnen en die bezorg ik dan ook trouw terug. Maar wat als mn Appie blad verkeerd terecht komt, moet er niet aan denken
.
. Tja aan mn Appie zou je t wel zeggen, das n op en top merrie
.
!