[WN] westernkamps

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

westernkamps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 20:22

heey

wie weet een leuke westernkamp waar je western kan leren rijden?

Ik heb al in het sticky gekeken bij manege's maar daar kom ik niet ver mee

Alvast bedankt

Steaming

Re: westernkamps

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 23:54

Fleury

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 13:59

Ik heb 2 keer een westernkamp gedaan bij Rosowrld. Daar rijd je 2 keer per dag waarvan 2 uur les en 2 uur buiten rijden. Vond het erg leuk om met het westernsrijden kennis te maken!

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 14:14

hmz.. ik houd dit topic in de gaten want ik mag van de zomer ook op `kamp` maar ik zoek iets waar meer mensen van mijn leeftijd komen *18 jaar* en evt mogelijkheid om een paard van die stal te rijden..

Klaasje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 15:09

Silver ranch in Oosterwolde doet ook westernkampen.

Renske_W

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 17:48

klaasjuhhh schreef:

Daar ga ik dit jaar heen
Om daar zo'n kamp te boeken moet je naar www.ruiterreizen.nl
De reis word Time Out reizen georganiseerd.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 18:16

ik ben vandaag wezen kijken naar de site waar Steaming het over heeft .Ziet er leuk uit

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 20:21

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:56

DunDijk schreef:
klaasjuhhh schreef:

Daar ga ik dit jaar heen
Om daar zo'n kamp te boeken moet je naar www.ruiterreizen.nl
De reis word Time Out reizen georganiseerd.

Zou best kunnen maar via de site van de Silver Ranch (www.silver-ranch.nl) kom je ook op een inschrijfformulier voor deelname aan een westernkamp... Dus of je echt een reisbureau nodig hebt? Maar 1 telefoontje naar de Silver Ranch en je weet het.

Renske_W

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 23:54

Heb even gekeken. Maar via (www.ruiterreizen.nl) Waar ik dus via heb geboekt. Is het even duur.
Allebij 325 euro.
Via Time Out reizen heb ik wel een annulerings verzekering en een basisverzekering afgesloten voor die reis.
Maar ipc is het even duur

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 08:41

Ook op Ve-Ca Stabels kan je terecht voor een westernkamp, waar het bikkelen aan de orde van de dag zal zijn. Ontbijt, brood met water, daar waar de paarden het ook met hooi en water moeten doen. Lunch, brood, thee, plakje kaas, en het avond eten zal bestaan uit een zogeheten stamppot, zo als er zijn, peen en uien, en andere resten die door aardappelen te prakken zijn.
Het geheel zal geserveerd worden in de sfeer volle horse pub, waarin je, op Dinsdag en de Vrijdag avond, ook nog kan genieten, van de Griekse manier van afruimen. Dit was niet gepland, maar bij het aannemen van bedieningspersoneel, is dit vanzelf ontstaan.
Verder zal de nacht worden door gebracht in een zogeheten ponykrib, die je natuurlijk zelf dient op te strooien. Natuurlijk houden wij er ook een leuken dag indeling op na, waar ik niet teveel zal over uitbreiden, omdat wij denken, dat wij dan op voorhand al geen klanten zullen krijgen, voor deze stal eigen alles uit de kast trekkende, manier van inkomsten werving.
Ben jij die gene die een uitdaging voor het leven wil aangaan, en een weekeinde, of midweek, of maar liefst 7 dagen het bikkelen niet schuwt, meld je dan aan, voor één van het fysiek oplopende assortiment wat wij voor u in petto hebben. Het spreek voor zich, dat u een oorkonde zal ontvangen, wanneer u heeft voldaan, aan alles wat u heeft moeten onder gaan.
Mocht het zo zijn dat deze oorkonde niet meer aangepakt kan worden, door het verband wat de blaren op u handen, zal verbinden, zijn wij bereid deze ook per post u te laten toe komen, mist u op voorhand, een retour envelop met postzegel inlevert bij aan komst.

Dus wil je weten, hoe de farmers zo’n 150 jaar geleden hun werk verzette, en ook geen aanspraak konden maken op fysio, pshgologice en of andere manieren die het eventueel mogelijk kunnen maken dat er onder het werk vandaan kan gekomen gaan worden, dan zijn wij de aangewezen plek, dat versierd word, dan wel niet is afgezet, met een vriendelijk uitziend, docht van een goede en zeer betrouwbaar kwaliteitshekwerk.

Graag zien wij u tegemoet, daar wij voor de anoniem willen blijvende deelnemers, een extra toeslag berekend moet gaan worden, daar zij ook een aparte behandeling zullen genieten.

Vriendelijke Groet, en zoals het zich nu laat aanzien, is Klaasjuhh hiervan bokt, onze eerst deelnemer. Yes, mijn handen jeuken al.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 08:49

PeterV schreef:
Vriendelijke Groet, en zoals het zich nu laat aanzien, is Klaasjuhh hiervan bokt, onze eerst deelnemer. Yes, mijn handen jeuken al.

Vol verwachting klopt ons hart

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 09:00

Blaze schreef:
PeterV schreef:

Vol verwachting klopt ons hart

Goed idee Peter......wat te denken voor een werkkamp voor alleenstaanden.....een soort van Western-dating-paardenkamp...gat in de markt...(en nou maak ik 's een keer geen geintje).

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 09:04

Oh geweldig Peter! hahaha! is er ook een toeschouwers tribune om de verrichtingen van de 'kampers' te volgen?
Citaat:
en ook geen aanspraak konden maken op fysio,
pshgologice

huh? wat voor therapie is dat?

ja Iski, een western dating kamp lijkt me ook wel wat.....

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 09:15

iski schreef:
Goed idee Peter......wat te denken voor een werkkamp voor alleenstaanden.....een soort van Western-dating-paardenkamp...gat in de markt...(en nou maak ik 's een keer geen geintje).

Naar mijn weten is klaasjuhh, alleenstaand, dus ik kan bij wijze van proef, een soort van programma in elkaar draaien, waarin Ilona als een soort van meesteres, klaasjuhh zal onderwerpen, aan……………sencuur…………..en nog vele andere zaken die het leven bekend staan, dat als je de veertig gepasseerd bent, van was ik er maar nooit aan begonnen.
Maar zoals ik het nu inschat, zal hij hiervoor wel is het geschikte slagtoffer kunnen zijn.
Bedankt voor de tip iski, ik zal er serieus mee omgaan, want je hebt gelijk, om niet altijd maar grapjes te maken.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 09:38

PeterV schreef:
[ Naar mijn weten is klaasjuhh, alleenstaand, dus ik kan bij wijze van proef, een soort van programma in elkaar draaien, waarin Ilona als een soort van meesteres, klaasjuhh zal onderwerpen, aan……………sencuur…………..en nog vele andere zaken die het leven bekend staan,
[/quote]

Oeps even voor de duidelijkheid, dat er na mijn beschreven tekst, geen verkeerde dan wel niet andere gedachte over het boven staande kunnen ontstaan.
Alles vind plaats onder het toeziend oog van papa. Duseuhhhhh duidelijk is wel hoop ik, dat het secuur, niet verkeerd geïnterpreteerd moet gaan worden. Doch zal ieder dat pas echt duidelijk worden, wanneer deze eerste klant, in een soort van promotie film te zien zal zijn, omdat deze het geluk heeft, als figurant te mogen dienen.

PeterV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 09:56

cissy schreef:
Oh geweldig Peter! hahaha! is er ook een toeschouwers tribune om de verrichtingen van de 'kampers' te volgen?

Nee helaas moet ik je hierin teleur stellen. Dit zal alleen maar leiden, tot huilende, en medelijden hebbende tribune ridder.

iski schreef:
ja Iski, een western dating kamp lijkt me ook wel wat.....

Ook voor dit even een belangrijke wetenschap, dan wel niet dienst mededeling, onze manege, werkkamp, is nog niet op een riool aangesloten, wat dus inhoud dat wij het met een septietank moeten doen.In overleg met ons facilitair team, worden de deelnemers gecontroleerd op welke vorm van conceptie gebruik wordt, omdat het rubber alleen maar verstoppingen zal gaan veroorzaken.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 09:59

Wil me aanmelden als kampbewaker

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 12:54

huh? wat voor therapie is dat?

ja Iski, een western dating kamp lijkt me ook wel wat..... [quote]

Inderdaad....deze therapie is mij ook geheel onbekend...straks eens even googlelen...wie weet steek ik er weer iets van op.

En dan ga ik die nieuwe therepeutische benadering op het kamp uitproberen.....

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 13:00

mag ik stage komen lopen?
maar dan wel bij jullie therapheut?
is mischien wel goed om een bredere kijk in de zorg te krijgen

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 13:28

Citaat:
Dit zal alleen maar leiden, tot huilende, en medelijden hebbende tribune ridder.

of zich een bult lachende, rollebollend en bulderend van de tribune vallende tribune ridder...

enneh, rubber??? latex toch?

Rob_H

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 13:30

cissy schreef:

Peter is AL 43 toen was het nog rubber

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 14:17

Blaze schreef:
cissy schreef:

Tjongejongejonge.....het niveau is weer geweldig.... in het vervolg maar weer gewoon via een pm-etje...is minder opzichtig en anoniemer..

En anders houden we wel een kamp bij mij thuis*....ik krijg over 2 maanden riolering..

* kan zat hoor, afgelopen zomer nog 45 man te logeren gehad.

PeterV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 14:24

Blaze schreef:
cissy schreef:

chips die heb je geleend

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 09:51

het niveau daalt maar de stemming stijgt