Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Is geen mompelende Zuiderling ofzo
Dus wat dat betreft geen problemen. Als Bill wordt gevraagd rekening te houden met het publiek (zonder dat de kwaliteit van de clinic daarvan afneemt naar de ruiters toe!!! (ik heb wel anders gezien
)), dat hij dat zeker zal doen! 

wgirl schreef:Smoske,
Ik ben er om te vertalen hoor!
Tot ziens in Egchel/Lunteren/Zuidwolde!
Dankje wel! tot in Egchel! 
SuzanneAAHCH schreef:helaas is mijn paardje niet fit genoeg om mee te doen, maar ik doe mijn best te komen kijken in Lunteren!
Smoske schreef:Ik heb er echt zin in! Kom de 23ste naar Limburg. Zal voor die dag ook mijn 'beste Engels' moeten boven halen!![]()
![]()
Voor iedereen die gaat (rijden/kijken): veel plezier!
) ga ook de 23 ste naar Echel Smoske schreef:Hij heeft last van zijn rug en is dus niet gereden momenteelSuzanneAAHCH schreef:helaas is mijn paardje niet fit genoeg om mee te doen, maar ik doe mijn best te komen kijken in Lunteren!
Is hij gekwetst of te weinig gereden? Mix is laatste tijd ook weinig gereden, ben ook wel bang dat de 3 uren zwaar gaan worden. (misschien zwaarder voor mij dan voor Mix, hihi)
. Francis schreef:Jij Kobus niet mee?
. 
SuzanneAAHCH schreef:Smoske schreef:[
[/quote]Hij heeft last van zijn rug en is dus niet gereden momenteel
) 
cowboyinneke schreef:Smoske schreef:
Hé Smoske, leuk dat je ook komt ik (als je nog weet wie ik ben) ga ook de 23 ste naar Echel
Groetjes Cindy