[WN] tsssss...waarom geen western manege

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hannatjuh

tsssss...waarom geen western manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-05 15:07

waarom start nou niet eens ff iemand hier in zeeland op beveland niet gewoon ff een western manege dan ben ik ook eens af van al dat gezoek

sow hehe dat is eruit

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 16:26

Tjah, verhuizen naar een plaats waar ze wel westernmanege/stal hebben

hannatjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 16:44

goed idee nu nog ff mun ouders over halen

MissJapke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 16:45

of een privélesgever in western zoeken..

Elsemieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 16:48

Meid, geen flauw idee waarom nu niemand zoiets doet.

hannatjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 19:51

ja idioot he ik ga er zelf wel een beginnen
maar dan zit ik nog met een probleem ik weet helemaal niks van western

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 18:10

Haha met je 16de?
Knap.
Ik kom een keertje kijken bij je!

Ik zal even temmen, dit hoort hier niet.

Inge_83

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 18:51

Ik weet niet waar op beveland in zeeland je woont.
Maar ik woon zelf in Nieuwdorp en les bij Minnaar in Koudekerke, op Walcheren dus.
Ik ben met de brommer zo'n 50 minuten onderweg en heb dan een uur les op een lespaard.
Ik heb het daar heel erg naar mijn zin en krijg er super les.

smax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 08:38

hannatjuh schreef:
goed idee nu nog ff mun ouders over halen

Jij hebt zeker al vakantie of niet

janedoe

Re: tsssss...waarom geen western manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 09:02

Zo ver hoef je toch niet te zoeken? Je hebt in een vorig topic van diverse mensen adressen gehad van instructeurs bij jouw in de buurt. Volgens mij wil je voor 5 euro westernles van een Europees kampioen die ook nog eens bij jouw in de straat woont. Misschien kun je TinkerLuna eens vragen of je een keer met haar mee kunt als ze in Koudekerke gaat rijden.

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 16:16

Nou meid, wat vervelend! Haha! Misschien is er niet zoveel vraag naar bij jullie?

hannatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 15:12

janedoe schreef:
Zo ver hoef je toch niet te zoeken? Je hebt in een vorig topic van diverse mensen adressen gehad van instructeurs bij jouw in de buurt. Volgens mij wil je voor 5 euro westernles van een Europees kampioen die ook nog eens bij jouw in de straat woont. Misschien kun je TinkerLuna eens vragen of je een keer met haar mee kunt als ze in Koudekerke gaat rijden.

waar slaat dat nou weer op ik woon in goes heb niks van een brommer ofzo en moet er heen kunnen fietsen en mijn ouders betalen en willen niet dat ik 25 euro uit geef voor een uurtje les
voor de rest is er indd niet zo veel vraag naar hier in de buurt

Inge_83

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:23

Misschien zou je zelf wat bij kunnen leggen voor je les.
Of je eisen bijstellen, als je dan niet ver kunt/wilt rijden of weinig kunt/wilt besteden moet je misschien je eis voor westernles loslaten en genoegen nemen met dressuurles oid.

Op jou leeftijd had ik een paard wat ik zelfstandig onderhield (stalling, voer, smid, enz) en verzorgde, betaalde mijn lessen zelf, fietste elke dag 32 km naar school en terug (16 km enkele reis), en werkte om mijn paard te kunnen betalen.

Waar een wil is, is een weg.

carin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 17:05

En anders vragen of ze je naar Vrouwenpolder willen brengen als je geen brommer hebt ?

hannatjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-05 12:17

tinkerLuna schreef:
Misschien zou je zelf wat bij kunnen leggen voor je les.
Of je eisen bijstellen, als je dan niet ver kunt/wilt rijden of weinig kunt/wilt besteden moet je misschien je eis voor westernles loslaten en genoegen nemen met dressuurles oid.

Op jou leeftijd had ik een paard wat ik zelfstandig onderhield (stalling, voer, smid, enz) en verzorgde, betaalde mijn lessen zelf, fietste elke dag 32 km naar school en terug (16 km enkele reis), en werkte om mijn paard te kunnen betalen.

Waar een wil is, is een weg.

ik wil best wat bijleggen maar ik heb geen werk en geen werk= geen geld ik kan ook geen werk vinden dus als je wat weet neem ik eht zo aan

en ik wil juist een beetje van dat dresuur af want ik rij nu 4 jaar dresuur en begin het gewoon beu te raken
daarom zoek ik dus een western plekje

nou jij zult wel condietie hebben als je telkens zo ver fietste

@carin:
me ouders hebben geen zin om mij elke week te brengen
anders had ik allang een oplossing gevonden

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 09:50

ga dan 1 keer in de 2 weken. Dan kan je je lesgeld wat je wel uit mag geven verdubbelen.

hannatjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 19:01

Cheveyo schreef:
ga dan 1 keer in de 2 weken. Dan kan je je lesgeld wat je wel uit mag geven verdubbelen.

erg bedankt voor de tip
maar dat doe ik nu al

janedoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 09:40

hannatjuh schreef:
janedoe schreef:

waar slaat dat nou weer op ik woon in goes heb niks van een brommer ofzo en moet er heen kunnen fietsen en mijn ouders betalen en willen niet dat ik 25 euro uit geef voor een uurtje les
voor de rest is er indd niet zo veel vraag naar hier in de buurt

* Je bent op zoek naar westernles bij jouw in de buurt. - Je hebt van verschillende mensen de dichtst-bij-zijnde adressen gekregen.

* Je moet er op de fiets naar toe kunnen. - Dan blijft de instructrice in 's-Heerhenderikskinderen over, de rest is te ver fietsen.

* De instructrice in 's-Heerhenderikskinderen is te duur. (Dat komt waarschijnlijk ook omdat zij geen manegelessen geeft en voor privéles betaal je meer. Les op een eigen paard is trouwens ook vaak goedkoper dan dat je op een paard van een instructeur/-trice rijdt.) - Je krijgt de tip om eens bij manege De Eendracht te informeren. De (manege)lessen zijn daar goedkoper en misschien kun je wel met iemand uit de omgeving van Goes mee rijden.

Ik zou je graag meer tips willen geven hoor maar meer adressen zijn er niet in Zeeland. En er zijn wel meerdere mensen die westernrijden maar die willen geen les geven omdat ze dan op wedstrijden in de open klasse moeten starten.

Misschien moet nog even twee à drie jaar wachten, dan kun je met de auto overal naar toe!

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 16:47

ik moet ongeveer 10 euro per les betalen(heb een kwartaalkaart van 90 euro).
Mijn ouders zijn zo lief mij en een vriendin van me elke zaterdag opnieuw van de stad groningen naar zeijen(ligt achter assen) te brengen... hebben ze nog wel voor me over.
Daarbij moet ik om half 10 aanwezig zijn.. dus als we om kwart voor 9 weg gaan komen we precies op tijd..
En dat allemaal voor 1 uurtje les.. maar het is het dubbel waard.
Je moet er wat voor over hebben..

En mag ik vragen wat jij te ver fietsen vind(hoeveel km) ?

hannatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 14:19

hallow schreef:
ik moet ongeveer 10 euro per les betalen(heb een kwartaalkaart van 90 euro).
Mijn ouders zijn zo lief mij en een vriendin van me elke zaterdag opnieuw van de stad groningen naar zeijen(ligt achter assen) te brengen... hebben ze nog wel voor me over.
Daarbij moet ik om half 10 aanwezig zijn.. dus als we om kwart voor 9 weg gaan komen we precies op tijd..
En dat allemaal voor 1 uurtje les.. maar het is het dubbel waard.
Je moet er wat voor over hebben..

En mag ik vragen wat jij te ver fietsen vind(hoeveel km) ?

ik vind 15 kilometer redelijk ver om te fietsen
nit dat ik lui ben maar gewoon een slechte conditie heb en kinkhoest werkt ook niet echt mee maarja ik denk dat ik eerst maar ff een winterstop ga doen en dan zien we wel weer veder

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 17:34

FuRyoMaRLoeS schreef:
Nou meid, wat vervelend! Haha! Misschien is er niet zoveel vraag naar bij jullie?

Vraag en stallen zat.. alleen zij wil zowat gratis lessen..

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 17:38

Kinkhoest = ga dan naar de dokter..
Geen conditie = met fietsen krijg je die
Geen werk = geen geld.. Schrijf je in bij ene arbeidsbureau

Moet ik doorgaan..

Ik heb je in je vorige topic ook al een aantal tips gegeven.. Maar die veegde je ook van tafel..
Ik heb het idee dat wij aan huis moeten komen met ons paard om jou les te geven..

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 12:18

je kan nergens voor 5 euro of minder lessen... krijg je niet zoiets als zakgeld of kleedgeld.. als je graag wil lessen dan kan je toch geld van je zakgeld of kleedgeld af halen? ik bedoel je moet er dan wel wat voor over hebben.
En je hoeft toch ook niet persee elke week heen?

Ik fiets dagelijks 17 km naar school toe.. behalve met te koud of regenachtig weer.(van de stad naar winsum)

hannatjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-05 12:31

sjietaah schreef:
Kinkhoest = ga dan naar de dokter..
Geen conditie = met fietsen krijg je die
Geen werk = geen geld.. Schrijf je in bij ene arbeidsbureau

Moet ik doorgaan..

Ik heb je in je vorige topic ook al een aantal tips gegeven.. Maar die veegde je ook van tafel..
Ik heb het idee dat wij aan huis moeten komen met ons paard om jou les te geven..

ik snap niet waarom je nu zo op me loopt te zeiken hoor maar voor kinkhoest is geen medicijn en al ik nu gewoon niet meer dan 15 euro per les mag uit geven
ik sta ook alang ingeschreven bij een arbeidsbureau
en ik ga niet naar koudekerke fietesn want dat is met de auto al meer dan een half uur kan je nagaan met de fiets

@hallow:
ikkrijg geen kleedgeld en van me zakgeld moet ik een stuk of 12 dieren onderhouden

hannatjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-05 12:32

en die dieren ga ik niet opgeven om te kunnen paardrijden
op dit forum mag trouwens een slotje
ik kan hier toch niet zomaar ff wat banketstaaf want iedereen neemt dat te sirieus op