eindelijk komt hij er dan een clinic van Walter Bouwmeester bij ons op stal! 15 januari leuk begin van het nieuwe jaar!! *o/* Iedereen is welkom om te komen kijken natuurlijk want we willen er een hele gezellige en leuke leerzame dag van maken!!
Vanaf 1januari weten we of er eventueel ook nog plekken vrij zijn om mee terijden, maar in ieder geval moet iedereen zeker komen kijken
Ik houd jullie op de hoogte!! Voor eventuele vragen kan je ook een pbtje sturen naar Charita, ik beschik namelijk niet altijd over internet!!
Groetjes Mascha
maken.
ff wachten nog............
Er werd gewoon les gegeven en als bakrandridder hebben wij daar niets aan gehad, je kon niets verstaan aan de kant van wat Walter te vertellen had, helaas. Wellicht was een microfoontje handig geweest, dan had ik zeker ook wel entree willen betalen, want ik hoef niet voor een dubbeltje op de 1e rij. Ik hoop dat je leerlingen er wat aan gehad hebben, maar wij niet. Volgende keer het niet een clinic noemen als het gewoon lessen zijn, want er zijn ook mensen die van ver kunnen komen en dan met te veel verwachtingen komen kijken en dus voor niets komen. Gelukkig was ik zo weer bij mijn paarden, dat vond ik zinvoller. Jammer en helaas ........... Nogmaal, hoop dat de leerlingen er wel iets aan gehad hebben aan hun LES.
)
.ik had juist een vrije dag genomen.... >;)
de troost is dat het amper te horen was.