Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wranglerbutt schreef:Bij mij doet de verbinding het uitstekend, maar ik kijk niet....
Ik word erg droevig van al die 3- jarigen die 'hard' worden gereden - en allemaal op shanks!
Ik ben nooit een voorstander geweest van futurity's vanwege het inrijden en 'showklaar' maken op [te] jonge leeftijd, maar vroegah werden ze tenminste op snaffle of bosal gereden.
Sorry, het is niet mijn bedoeling jullie feestje te verpesten; maar het moest me [weer] even van het hart

Adrienne schreef:Je verpest mijn feestje niet hoor, je verpest alleen je eigen lol in de sport naar mijn idee.

Cer schreef:Adrienne schreef:Je verpest mijn feestje niet hoor, je verpest alleen je eigen lol in de sport naar mijn idee.
Dus: niet te veel over nadenken, gewoon doorkarren en blijven lachen. Dan slaap je lekker
Ik heb ook een aantal runs gezien, omdat ik het nooit eerder gezien heb en wel es wilde weten waar iedereen het over heeft...
Maarre, ik kan er ook niet echt warm voor lopen

bleuberta schreef:Wat dit onderwerp betreft, schieten we er hopelijk het volgende mee op:
We kunnen hier op Bokt wel eeuwig bezig zijn met ... Ik vind dit en ik juist niet, maar wat schieten we daar mee op????
] fit & gezond mogen blijven omdat hun eigenaren inzien dat ze best nog een jaartje kunnen wachten met inrijden

Wranglerbutt schreef:Wat dit onderwerp betreft, schieten we er hopelijk het volgende mee op:
Dat meer paarden tot op hoge leeftijd [10 jaar is
oud bij Quarters] fit & gezond mogen blijven omdat hun eigenaren inzien dat ze best nog een jaartje kunnen wachten met inrijden

Kijk en net doen alsof je neus bloed vind ik te triest voor woorden.. Bij kindermishandeling kijken we toch (HOOP IK) ook niet de andere kant op!!! En onder het motto 'er moet geld verdient worden met dat paard" KOM OP zeg!! Dus je mag gewoon over lijken gaan als het maar wat opbrengt??? En ja, dit topic is al vaker geweest en hopelijk net zo vaak en net zo lang tot we een meerderheid gaan vormen en zeggen " DIT NOOIT MEER!!"'