Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jeetje dat er zulke mensen zijn zeg, ik hoop dat je er iets van terug krijgt!!! Succes 
Spaans leven ja lekker. Maar even terug te komen op het topic.
Thanks! en nu nog uitvinden hoe je ze kan verplichten om echt de eerste van de maand te betalen zonder smoesjes...volgens mij was ik ook een fantastische bijrijdster ooit, altijd betaald, netjes, op tijd, door weer & wind.. Strangertje schreef:I will Thanks! en nu nog uitvinden hoe je ze kan verplichten om echt de eerste van de maand te betalen zonder smoesjes...volgens mij was ik ook een fantastische bijrijdster ooit, altijd betaald, netjes, op tijd, door weer & wind..
crazycactus schreef:In het westen werkt dat wel even anders.... Hier mag je in je handen knijpen als je uberhaubt iemand kan vinden.....
crazycactus schreef:In het westen werkt dat wel even anders.... Hier mag je in je handen knijpen als je uberhaubt iemand kan vinden.....
Zij betalen mij daarvoor 0,00. Ik blij met hun goede zorgen, zij blij dat zij veel van mijn yankee kunnen leren.