Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Geplaatst om 00.00 uur, het uur van de geesten. Stilte alom...., nu heb je iedereen aan het schrikken gemaakt hoor.
. 
cornelie schreef:Cool

Anya schreef:
Eigenlijk hoort hier een leuke tekening bij van een zekere WN-bokker. Met goudverf voor de BlingBling
Anya schreef:
Ik moet het niet hebben van de spectaculaire stops of zo
whahaha wrijf het maar in
Moet alleen nog even flink oefenen om mijn glimlach (dan moet ik dus opvallen, als ik zo de omschrijving lees) en ik vrees dat ik te weinig zilver op mijn zadel heb om de jury te verblinden. Jammer zeg.
Voel me niet aangesproken ik weet waar de in en uitgang is
Erg leuk stukje weer, heeft dus wel geholpen die TAPAZ
Sugarmiss schreef:Wederom geweldig, om een aantal gedeeltes heb ik zelfs hardop moeten lachen.
Ik miste toch wel wat rijtechnische onderdelen in je verhaal dus die wil ik graag toevoegen:
-de beweging in de heupen waar een chiropractor jaloers op zou worden waar het paard de beroemde dralop laat zien
-de kleuren optuiging waarvan men bij de ruiter vermoedt dat ie kleurendoof is
-het vasthouden van de teugels alsof er stroom op staat of er stront aan zit (bij 2 handen)
-bij één hand wordt het andere handje gehouden alsof de pols gebroken is, de mitella ontbreekt maar net
Dance schreef:Mogen we ook een definitie van: jury, ringstewards en zeker niet te vergeten: The DOORMAN ????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar?
Edit: gevonden
)