Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anya schreef:Als je dit soort zaken vanuit alle verenigingen kunt combineren, kun je wellicht ook tot een gezamenlijke aanpak komen waar het instroom en doorstroom naar een nederlands kader betreft. Of iets als een gericht jeugdbeleid (hard nodig gezien de vergrijzing die op aan het treden is).
Ik verheug me al op het eerste western-naam van een bank-talentenplan. Maar dan moeten de handen wel ineen geslagen worden.
! Haha..
Dance schreef:@Anya: de KNHS heeft een afdeling voor "jeugdwerk" en verstrekt daar ook subsidies voor.
Bank, groot automerk, alles is welkom, toch?

JollyGood schreef:Wat ik niet snap, is waarom er vrij weinig jeugd is bij het western rijden, en het bomvol zit in de dressuur, springen en mennen??
JollyGood schreef:Wat ik niet snap, is waarom er vrij weinig jeugd is bij het western rijden, en het bomvol zit in de dressuur, springen en mennen??
Citaat:wie heeft er een trainer om de hoek wonen waar je na school naar toe kan?
wij dus niet maar in ieder gehucht hier is een ponyklub en paardenvereniging
PeterV schreef:Ik zelf ben bang dat dit ook nog wel even zal duren, voor zoals het gaat in BV het dressuur, via de FRNS, dat je bij maneges F proeven kan rijden, waar voor namelijk jeugdige ruiters aan mee doen.
Ik zelf wordt nu ook geconfronteerd met dit systeem, 18 okt 05 wordt er bij ons zo’n wedstrijd gehouden, waar ook jeugdige ruiters aan meedoen die inmiddels al een eigen paard hebben aan geschaft.
Een heel net werk ligt er als het ware door Nederland, en vele maneges werken mee aan deze opzet, die zijn vruchten afwerpt, omdat je niveau gewijs kan groeien.
)