Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

RGERRITS schreef:in liefdevolle herrinnering claudia velthuis vermee is niet meer...
jullie kennen haar vast en zeker wel,die leuke plezierige meid, die zoveel doorzettingsvermogen heeft getoond,samen met haar paard exotic blue (jo) heel vaak mocht deze combinatie de all around champion titel in ontvangst nemen...maar helaas is dat nu voorbij...het mooie kunstwerk van haar jo en jay bar pine zal zij niet meer mee maken, dat vondt zij zo prachtig van de painthorses.
claudia heeft maandag 29 augustus afscheid van het leven moeten nemen...
lieve clau ik zal jouw enorm gaan missen op de wedstrijden samen met jou jo en jou hondje face...
en kijk mee als een grote ster aan de hemel, hoe wij het in de toekomst op de wedstrijden gaan doen...en natuurlijk jouw kunstwerk kan je vanaf daar mee bekijken...
lieve clau...rust zacht...
ook namens jouw man bennie...
jouw trouwe viervoeters jo en face
liefs regina

Sonja schreef:Dat heb je prachtig verwoord, Sonja. Mag ik me daar bij aansluiten?Claudia, we zullen je enorm missen. Je hebt zo vaak terecht gewonnen, en nu volkomen onterecht verloren....
Sonja