Ik zit al een tijdje met de vraag ofdat Arabieren geschikt zijn voor op topniveau reining te rijden. Nu rijdt ik op een quarter horse. Later wil ik op topniveau reining rijden en een Arabisch volbloed lijkt mij net zo goed als een quarter.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kaunos schreef:alleen zit die afschuwelijk, daar kom je echt gebroken vanaf (heb les op hem gehad)Ibn Armani

appleoosa schreef:Wat dacht je van een Quarab ? Heb je van allebei een beetje. Er is iemand in Bergen (NH) die deze paarden fokt. Ik persoonlijk vindt ze heel mooi. Je zou eens kunnen informeren, weet alleen effe niet wie dat zijn maar kijk eens op de DAWRA-site. Suc6 !
appleoosa schreef:Wat dacht je van een Quarab ? Heb je van allebei een beetje. Er is iemand in Bergen (NH) die deze paarden fokt. Ik persoonlijk vindt ze heel mooi. Je zou eens kunnen informeren, weet alleen effe niet wie dat zijn maar kijk eens op de DAWRA-site. Suc6 !
. Dus we zijn zeer benieuwd wat de toekomst zal gaan brengen, ze is nog helemaal groen. Ze heet Bas Almost June (G.Basgier x Silvana) en heeft ook een zeer meewerkend geweldig karakter! Zie ook www.sibasni.nl . Sorry we zijn een beetje erg trots
.
appleoosa schreef:Wow CounTree wat een schitterend paard hebben jullie. Daar mag je zeker trots op zijn. Zou het paardje best wel in levende lijve willen zien![]()
.
CounTree schreef:Sorry we zijn een beetje erg trots
Wat een smoeltje....