westernrijden lijkt me echt helemaal te gek
ik heb het wel eens gezien
complimentjuh hoor
xxxxxxxx liesjuh
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jackieboy schreef:westernrijden lijkt mij ook heel leuk!! ik heb zelfs nog een tijdje getwijfelt tussen dressuur en western maar ik ben toch maar dressuur gaan doen
ook temeer omdat ik pijn ik mijn rug kreeg van een dressuur zadel(ligt niet aan de zadels,
maar wel aan mijn rug.
)

, en het halsthouden vanuit galop gaat al beter, hij kan het op stemcommando binnen 2/3 meter 
maar wil het ff mededelen
....ik heb buiten mijn appie nog een 27-jarige echte gelderse merrie, doet het nog altijd prima, zelfs de "moves" doet ze ook! Alleen spinnen is wat moeilijk met zo'n lang lijf maar stoppen doet ze als de beste! Of deed ze, moet ik zeggen, ze is met pensioen inmiddels en pikt af en toe een buitenritje mee. Gewoon doen joh! Leuke mensen die westerners..hahahah
zeeuwsmeisje schreef:Hey ik zou ook graag western willen gaan leren rijden maar helaas is er bij ons in zeeland geen manege om het te leren, of weet iemand van jullie een adres in zeeland om het te leren? ik hoop het van wel,.... want het lijkt me super!! (ik ben niet in bezit van een eigen paard)

Unartica schreef:Mijn paard is een kwpn-er, zijn er meer mensen die met een kwpn-er western rijden? Het lijkt me op zich wel redelijk gaan alleen kun je van een kwpn-er niet verwachten dat hij dezelfde "moves" heeft als een quarter denk ik. Hoe kijken jullie ertegenaan? Van mezelf weet ik wel dat als ik ergens aan begin dat ik het dan ook wel echt goed wil doen. Dus vandaar mijn twijfel of mijn paard er wel geschikt voor is.