Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Boven een bepaald bedrag moet dit trouwens wel hoor.
Hier heb ik een spaarrekening van gemaakt die ik in geval van nood aan kan spreken zonder verdere kosten oid.
pmarena schreef:Zou mooi zijn als het echt zo simpel is ,
is het onterecht dat ik achterdochtig ben(
Ze zullen best wel eens proberen om onder betaling uit te komen. Dus goed de kleine lettertjes lezen voor je ergens aan begint.
)
) en ik zit er ook over te twijfelen of ik hem of haar moet verzekeren of niet...je hebt er vaak genoeg toch erg weinig aan, vind maar eens een verzekeringsmaatschappij die uitbetaalt wanneer er iets gebeurt. Die mensen die daar werken moeten tenslotte ook ergens van leven, het gaat natuurlijk om de winst, dus wat dat betreft denk ik niet dat je er veel van moet verwachten. Maar ja, dan hoor je wel weer goede verhalen over Interpolis e.d., dus blijkbaar zijn ze er wel. Ik ben ook van plan veel te doen met mijn paardje, lekker naar het strand, ritje hier, ritje daar, wedstrijdje rijden, dan is het toch wel makkelijk als je verzekerd bent mocht er iets gebeuren als je je paard aan het vervoeren bent. Verder ben ik al een poosje flink aan het sparen tot ik een redelijk bedrag heb gespaard, dat houd ik dan achter de hand, mocht er iets gebeuren. Ik geef verzekeringsmaatschappijen nog altijd niet het voordeel van de twijfel, en ben liever op alles voorbereid.