Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
we doen ook niet mee aan de trail omdat dat King z'n ding niet is, maar voerden wel netjes de contragalop uit farichta schreef:maar voerden wel netjes de contragalop uitom vervolgens te horen te krijgen dat je verkeerd zit omdat de jury de proef niet goed gelezen heeft èn dat niet verwacht in een beginners proef. Just made me wonder...
crazycactus schreef:farichta schreef:maar voerden wel netjes de contragalop uitom vervolgens te horen te krijgen dat je verkeerd zit omdat de jury de proef niet goed gelezen heeft èn dat niet verwacht in een beginners proef. Just made me wonder...
Zegt al iets over de moeilijkheidsgraad van de proef, als de jury dat niet verwacht. Hoe reageerde de jury toen bleek dat je netjes had uitgevoerd wat er gevraagd werd?
), maar het amerikaanse jurylid heeft mij daarop wel afgerekend, ondanks het feit dan mijn proef verder netjes en accuraat gereden was. Op het moment dat zij haar plaatsing uit kwam leggen (voor de prijsuitreiking) ging ik eraan twijfelen of ik inderdaad wel in de linkergalop zat, maar videobeelde na de prijsuitreiking bewezen genoeg
. Zij schrok wel, maarja, er was volgens mij verder weinig aan de uitslag te veranderen. Dat lintje vind ik ook niet zo belangrijk, het feit dat ik bevestiging heb gekregen dat ik een goede en nette proef heb afgelegd wel.
Sonja schreef:CC de contragalop werd niet in de trail gevraagd maar in de horsemanship. Daar vind ik een stukje contra ook voor de B niet TE zwaar...
En een verplichte rijrichting door een hek in de trail ook niet. Als je dat niet kunt, heb je imo thuis nog wat te oefenen voor je trail start.
Ik zou het wat anders vinden als je het gaat hebben over een brug met krappe waaier ervoor en een zeil erachter, om maar even wat te noemen.
Of in de horsemanship met een vliegende wissel op een rechte lijn.
Maar het genoemde voorbeeld vind ik pittig, maar niet TE moeilijk.
) een balk evenwijdig aan het hek en na het hek slechts een paar passen vooruit en een sidepass. Dat vind ik (maar wie ben ik
) voor beginners best pittig.
, maarja, ik moest het er maar mee doen nietwaar ...Citaat:maar voerden wel netjes de contragalop uit om vervolgens te horen te krijgen dat je verkeerd zit omdat de jury de proef niet goed gelezen heeft èn dat niet verwacht in een beginners proef. Just made me wonder...
Roos1 schreef:misschien moeten ze de beginnersproeven niet te moeilijk maken voor de jury's
hehehe crazycactus schreef:Zeer slordig!!!!! Tegen zoiets mag je overigens protest aanteken hoor.
Roos1 schreef:misschien moeten ze de beginnersproeven niet te moeilijk maken voor de jury's
En ik was al zo blij dat ik de instinker had gevonden
Sonja schreef:Kijk, en DAT vind ik dus een kwalijke zaak. Dat mensen een proef lezen en gaan denken in termen als 'instinker'.
Dat is niet goed.