Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

stef schreef:buiten de profs om is het hier (kop van brabant) ontzettend moeilijk om een trainer te vinden die aan huis komt. Of ze komen uberhaubt al niet, of je betaald je blauw

Anya schreef:welke file Cassidy. Niet bij ons hoor. Geldt dus zeker niet voor iedere regio
Maar je hoeft niet persee stops of rundowns te kunnen om western te rijden! Je kan altijd wel iets leren ten zij je echt een wedstrijd ambitie hebt maar dan hebben de meeste mensen wel een vaste traingsplek.Citaat:en je kan je klant eigenlijk net niets leren omdat ze net niet de accomodatie hebben die je nodig hebt om stops te leren of rundowns.
Jos schreef:stef schreef:buiten de profs om is het hier (kop van brabant) ontzettend moeilijk om een trainer te vinden die aan huis komt. Of ze komen uberhaubt al niet, of je betaald je blauw
iedereen die les geeft is een prof.
) en niet te vergeten is het ook nog eens een gewoon mens met een vrouw waar hij gek van is en ook wel eens tijd mee door wil brengen... 
) les WIL hebben. johanna29 schreef:Ik heb er persoonlijk helemaal geen problemen mee om bij de mensen aan huis les te gaan geven. (of dit nu een beginnede western ruiter is of een wat meer gevordere wedstrijderuiter waar bij het paardenras ook van ondergeschikt belang is ) Ik vraag wel een bijdrage in de kosten voor mijn auto en mijn reistijd, maar het plezier voor ruiter en paard in de westernsport staan bij mij boven aan !!
Waar ik wel een probleem mee heb is dat iedereen in een spijkerbroek en cowyboylaarzen zich western instructeur / trainer kan noemen.
met vr. gr. johanna vellinga
berrysmart schreef:Beste ruiters,
Ik ben van mening dat er genoeg trainers zijn die aan huis les komen geven, het is vaak alleen het probleem dat er vaak maar 1 a 2 personen zijn, en jah om dan zo een end te moeten rijden voor een paar centjes kan ik me voorstellen dat, hij/zij zullen zeggen van nee geen interesse.
Vaak zeggen ze dan ook zoek een leuk clubje bij mekaar van 10 mensen dan heeft hij/zij wat om les te geven en verdient daaraan.
Ik weet sowieso 1 trainer waar we lang geleden les van hebben gehad, die komt gewoon aan huis mits je een leuk clubje heb.
Denk aan Dennis roemer weet niet of je hem kent vast wel mensen die hem kennen en nu gaan zeggen nee die moet je niet nemen.
Neem van mij aan je kan het altijd proberen.
ik hoop dat je er wat aan heb.
Greats berrysmart