Vandaag, na een tijdje strubbelingen gehad te hebben met zijn registratie bij de APHA, kwam het verlossende antwoord: HIJ IS GEREGISTREERD!

Het is een 5 jarige chestnut tobiano ruin, met de naam: MUST BE THE MOVES
Het is een halfbroer van mijn vorige paardje, Buddy. Zelfde vader. Heel toevallig kwam ik hem tegen en was meteen weg van hem! Hij is 1.58m groot en kan heerlijk pleasuren en hunteren.Monique1 van Bokt was zijn vorige eigenaresse

Inmiddels is hij al iets veranderd in bespiering:

We noemen hem Stip (hoe kan dat nou
). Die naam had hij al toen hij bij ons kwam, dus hebben we die maar gehouden, ook al vinden we hem bij nader inzien niet zo heel leuk
We zijn er nu al aan gewend!Dus, puntje bij paaltje kan ik eind juli TOCH starten, gewoon in de Paintklasses!
En even heel trots: zijn registratienummer: 00823943
) vet
Het zal nooit een mega tank worden, maar dat is de bedoeling ook niet. Hij is slank en elegant en beweegt ook zo. Dat is ook de reden waarvoor ik hem gekocht heb, hence the name: MUST BE THE MOVES
Nu kan ik hem lekker bij de Paints gaan showen!

Vind ik helemaal niets! Beetje reining...wat negatieve bijklank. Toen sprak ik Corine en zei ze dat ik moest bellen om het te laten wijzigen! Dat is gelukt!
Ik weet ook zo gauw niet wanneer die komen. Sowiezo maken we heel wat fotootjes in Panningen volgende maand natuurlijk