Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Azhari schreef:Wat ik een beetje miste is een plaats waar ik kan zien, waar ik me nog voor in kan schrijven. Zijn er al onderdelen vol?
Azhari schreef:Wat ik een beetje miste is een plaats waar ik kan zien, waar ik me nog voor in kan schrijven. Zijn er al onderdelen vol?
Sonja schreef:Tjemig, NU nog mogelijkheid om in te schrijven? Eerlijk gezegd had ik verwacht en gehoopt dat alles bommetjevol zou zijn en er nu gevochten zou worden om de hoogste plekjes op een wachtlijst.
Dus kom op, inschrijven allemaal! We gaan een feestje bouwen volgende week!!!!!
shellybelly schreef:gaan we dat in praktijk brengen?!?!?

PeppySan schreef:Ik kan me best voorstellen dat de inschrijvingen niet binnen stromen.
€ 25,- per start is niet niks! Ik weet wel dat het een jackpotshow is, maar met zulke bedragen wil je toch niet als bakvulling mee rijden, dan wil je ook serieus een kansje kunnen maken!
Als de startgelden een beetje normaler waren geweest, of zelfs lager dan normaal en dan gewone prijzen, of wat leuke gesponsorde dingetjes hadden er denk ik veel meer inschrijvingen binnen gekomen.