Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cer schreef:zoekfunctie....
enne, ik ga niet eens vragen waarom alleen qh en paint eigenaren...
zodat ik weet wat een normale leeftijd is voor mijn paint
En er staan bij mij op stal voorderest allemaal Qh en daar ben ik ook voornamelijk nieuwsgierig naar
Francis schreef:Ja, da's een discussie die hier zo'n beetje elke maand langs komt... geen zin meer om die nóg een keer te voeren.

Lielle schreef:en mijn mening weet je al

, zéker met een Paint............die zijn niet te vergelijken met welk paardenras dan ook,
.
Happiness schreef:Ik volg de western topics al sinds ik hier ben aangemeld en heb het nog nooit gezien.. Het kan ook zijn dat ik gewoon blind ben..
vera schreef:2 jaar! Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen....Quarters en Paints zijn reuze sterk hoor, ze hebben heel veel spieren...
dutske schreef:vera schreef:2 jaar! Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen....Quarters en Paints zijn reuze sterk hoor, ze hebben heel veel spieren...
oke, als jij dan een kind hebt van 4 jaar oud, laat hem maar in de bouw gaan werken,hij is ster genoeg om weg en weer te sleuren met zakken cement van 5 kilo hoor, de hele dag, je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen!!!
. Zonder zadel zonder hoofdstel, lekker alleen met een halstertje en het sturen gaat verdomde goed moet ik zeggen!
Ze gaat zaterdag twee maanden het land op, ik pak haar wel elke dag om bij te voeren en d'r middeltjes te geven (knoflook, zeewier en foenegriek
) En daarna gaat ze in training waar ik ga afspreken dat ze max 4 keer in de week wordt opgepakt. Daar blijft ze twee a drie maanden voor een goede basis zodat ik lekker naar buiten kan en een beetje kan rondsturen in de bak. Volgend jaar of zelfs misschien wel het jaar daarop gaan we echt aan het werk, eerst nog even sterk worden.dutske schreef:
oke, als jij dan een kind hebt van 4 jaar oud, laat hem maar in de bouw gaan werken,hij is ster genoeg om weg en weer te sleuren met zakken cement van 5 kilo hoor, de hele dag, je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen!!!