Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anya schreef:Ook mijn PC gaat op tilt. Heeft volgens mij iets te maken met het formaat waarin dat formulier er staat en acrobat reader.
), omdat het aardig storm liep en er niet meer dan 20 starts per klasse worden geaccepteerd. In de open krijgen professionals voorrang, maar dat lijkt me niet meer dan logisch 
Tammie schreef:Ik weet nu al dat ik niet start, ik vind het echt aan de prijzige kant. Starten in de Amateur is €15,- per start. En in de Open kost het je €25,- per start. Dan start ik liever een paar keer vaker op andere wedstrijdjes.
.
. Tammie schreef:Nee voorlopig maak ik op dat soort grote wedstrijden geen kans op 1 van de eerste 3 plekken. Ik weet niet of me dat ooit gaat lukken ook.
) Anya schreef:Ik g@ Me dEnK Ik \/\/eL In$©HrIjVeN. hEt i$ Te dI©HtBiJ 0m tE L@TeN L0PeN. m0eT @lLeEn \/\/eL EeN 0pL0$$InG ViNdEn v00R MiJn $P0ReNpR0BlEeM V00r dIe tIjD. w@nT M@G V@N Da nIeT MeEr mEt \/\/iEl$p0rEn rIjDeN En v@n dE Wr@n nIeT MeT Kn0p$p0rEn. BeN Nu 0P Z0Ek n@@R IeT$ \/\/@T \/\/El \/\/eRkT, \/\/@Nt iK HeB ZeLf nIeT GeN0Eg bEeN (d00R De lYmE) 0M Z0NdEr $P0ReN Te kUnNeN RiJdEn.
(of ligt het aan mijn comp?) XoNo schreef:
Als je nu al weet dat je geen kans maakt op een top 3 plaats, moet je het niet doen. Dan ben je gewoon een dief van je eigen portomonnee. Verder vind ik het niet te duur, het is en blijft een jackpotwedstrijd met 100% payback.
Anya schreef:Ik g@ Me dEnK Ik \/\/eL In$©HrIjVeN. hEt i$ Te dI©HtBiJ 0m tE L@TeN L0PeN. m0eT @lLeEn \/\/eL EeN 0pL0$$InG ViNdEn v00R MiJn $P0ReNpR0BlEeM V00r dIe tIjD. w@nT M@G V@N Da nIeT MeEr mEt \/\/iEl$p0rEn rIjDeN En v@n dE Wr@n nIeT MeT Kn0p$p0rEn. BeN Nu 0P Z0Ek n@@R IeT$ \/\/@T \/\/El \/\/eRkT, \/\/@Nt iK HeB ZeLf nIeT GeN0Eg bEeN (d00R De lYmE) 0M Z0NdEr $P0ReN Te kUnNeN RiJdEn.

) Blaze schreef:Jezus Xono wat schrijf je weer een onzin![]()
Als je nou niet begrijpt wat ik bedoel, kun je me het dan niet gewoon vragen ofzo?XoNo schreef:Ik heb geen geld op mijn rug groeien, zoals jij.
Sandra_H schreef:XoNo schreef:Ik heb geen geld op mijn rug groeien, zoals jij.
Heeeee....weet jij iets wat ik niet weet?
Nja, laat ik het zo zeggen...ik kan mijn geld wel beter besteden als ik van te voren al weet dat ik alleen de rest loop te spekken
Misschien heel egoïstisch, maar we hebben niet allemaal geld als water.
)als ik niet zou begrijpen wat je schrijft is het moeilijk voor me om een duidelijk antwoord te geven,aangezien ik heel duidelijk schrijf hoe ik over jouw mening denk mag je er vanuit gaan dat ik maar al te goed begrijp wat je schrijft.
. 

dus al weer reden genoeg om naar Marienheem te komen, he Peet?