Cilian schreef:Ik ben nu vier keer op kamp geweest, op één keer na heb ik fantastische weken gehad, en die ene was ook niet slecht. Ik ben altijd alleen geweest en kwam dan in een groep terecht. Dit is altijd goed gegaan, altijd leuk contact gehad met de mensen.
Een groep van minimaal acht mensen vind ik vrij groot, dit kom je haast nergens tegen, meestal is het maximaal acht mensen. Hoop voor jullie dat het rond komt, als dit niet het geval is, weet ik nog een ander adres in dezelfde buurt waar kampen worden georganiseerd met minder deelnemers.
Ik ben er een paar jaar geleden op kamp geweest, we waren toen met 40 als ik me goed herrinner. In 3 groepen opgesplitst. Maar ik heb wel lol gehad.
Ik denk alleen niet dat het echt een westernkamp is, op buitenritten doe je niet veel meer dan harder, zachter en sturen, dat noem ik geen western eigenlijk... Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het echte westernpaarden zijn, maar meer een paard met een westernzadel. (maar ik kan het mis hebben natuurlijk)